Σε πολλούς Gen Zers αρέσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, οπότε είναι λογικό να απευθύνονται στην πλατφόρμα για οικονομικές συμβουλές.
Μια πρόσφατη έκθεση έδειξε ότι πολλές εταιρείες δεν ήταν ικανοποιημένες με τις νέες προσλήψεις υπαλλήλων που ανήκουν στην Generation Z (Gen Z) και ενδέχεται να αποφύγουν την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων στο μέλλον.
Το τοπίο της στέγασης στην Ευρώπηhttps://www.economistas.gr/eyropi αλλάζει δραματικά, καθώς οι οικονομικές προκλήσεις και οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των νέων οδηγούν σε μια νέα τάση: τη συγκατοίκηση.
Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η Κινεζική αγορά ήταν παράδεισος για τις εταιρείες πολυτελείας. Μάλιστα, οι καλύτεροι πελάτες ήταν νέοι, κυρίως μορφωμένοι, άνθρωποι με καλές δουλειές.
Οι Millennials και οι Gen Zers εκμεταλλεύονται τα ρεπό και τα Σαββατοκύριακα τους «σαπίζοντας στο κρεβάτι» - μια τάση που περιλαμβάνει το να περνούν όλη την ημέρα κάτω από την άνεση του παπλώματος τους, ενώ κοιμούνται, βλέπουν τηλεόραση ή χαζεύουν στο κινητό τους.
Οι αποφάσεις της γενιάς Z καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από το TikTok Η γενιά Z στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ακολουθεί τα πρότυπα της μόδας από τα είδωλα της και τους influencers, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από το TikTok.
Το νέο βιβλίο του κοινωνικού ψυχολόγου Jonathan Haidt «The Anxious Generation» απευθύνει επείγουσα έκκληση για δράση, καθώς υποστηρίζει ότι οι αποδείξεις υπάρχουν.
Τη συνεργασία της με νέες εταιρίες, ισχυρά brand names σε σειρά κλάδων της οικονομίας, ανακοίνωσε η ελληνική πολυεθνική εταιρία στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού, Generation Y International e-Business Hub.
H Έρευνα της Deloitte για τους Gen Z and τους Millennials διερευνά πώς τα ανατρεπτικά γεγονότα των τελευταίων τριών ετών διαμόρφωσαν τις ζωές και τις απόψεις των ερωτηθέντων
Περισσότεροι από δύο στους τρεις Ευρωπαίους που ανήκουν στην Generation Z αισθάνονται μοναχικά από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky.
Η μελέτη του Ομίλου Adecco αναδεικνύει μια σειρά από τάσεις που εταιρείες, ηγέτες αλλά και επαγγελματίες στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, μπορούν να αξιοποιήσουν για να διαμορφώσουν αποτελεσματικές στρατηγικές ένταξης της Γενιάς Z στην αγορά εργασίας.