Gen Z: Πώς TikTok και influencers επηρεάζουν τις αγορές τους

Η Γενιά Ζ χαρακτηρίζεται από ανεπτυγμένη ικανότητα να επιλύει προβλήματα γρήγορα και με στρατηγική σκέψη / Φωτογραφία: Shutterstock

Οι αποφάσεις της γενιάς Z καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από το TikTok
Η γενιά Z στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ακολουθεί τα πρότυπα της μόδας από τα είδωλα της και τους influencers, καθοδηγούμενη σε μεγάλο βαθμό από το TikTok.

«Εκεί που οι προηγούμενες γενιές επισκέπτονταν πολυκαταστήματα ή εμπορικά κέντρα για να αγοράσουν βασικά είδη ή να ελέγξουν τα νέα στυλ, η γενιά Z αναζητά τις τάσεις στο διαδίκτυο, ακολουθεί είδωλα και influencers και φιλοδοξεί να φορέσει τα ίδια ρούχα», αναφέρει έκθεση της KPMG.

Η έρευνα

Η ΚPMG διεξήγαγε έρευνα σε 7.000 καταναλωτές σε 14 αγορές, όπως η Κίνα, η Σιγκαπούρη, η Ινδονησία, το Βιετνάμ και οι Φιλιππίνες. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες σε κάθε αγορά ανήκαν στην ηλικιακή ομάδα Gen Z - που στην έρευνα ορίζεται ως 18 έως 24 ετών.

 Gen Z /Φωτογραφία: Shutterstock

Gen Z /Φωτογραφία: Shutterstock


Η Gen Z κατέταξε τα social media και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως τα πιο σημαντικά για την αγοραστική τους εμπειρία. Το εμπόριο μέσω κοινωνικών δικτύων ήταν η πιο δημοφιλής μορφή αγοράς μεταξύ της Gen Z - ιδίως στην Κίνα, το Βιετνάμ, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες.

Η Gen Z είναι γνωστή ως η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με το διαδίκτυο και τις ψηφιακές συσκευές ως μέρος της καθημερινής της ζωής, σημειώνει το CNBC.

Ως αποτέλεσμα, οι μάρκες επανεκτιμούν τις στρατηγικές τους για την αλυσίδα εφοδιασμού και δίνουν έμφαση στις πλατφόρμες κοινωνικού εμπορίου για να εξυπηρετήσουν τη γενιά Z. Εστιάζουν ιδιαίτερα στο TikTok και το Instagram, όπου οι συστάσεις των influencers παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

«Το TikTok είναι ένας κολοσσός. Εξακολουθεί να αναπτύσσεται και έχει απίστευτο αριθμό θεατών και επιρροής», δήλωσε ο Eric Pong, συνιδρυτής της AfterShip, μιας εταιρείας λογισμικού εμπειρίας ηλεκτρονικού εμπορίου ως υπηρεσία.

«Η επιχείρηση της TikTok - ισχυρή στην Ασία - δίνει την δυνατότητα σε επιχειρήσεις να διαφημιστούν στο TikTok, χρησιμοποιώντας influencers 'σερβίροντας' διαφημίσεις για να κατευθύνει τους θεατές πίσω σε ιστοσελίδες», ανέφεραν οι αναλυτές της KPMG.

ΣΧΕΤΙΚΑ