Νέο «καμπανάκι» για την αναταραχή στις εφοδιαστικές αλυσίδες -Πόσο επηρεάζεται η Ελλάδα
Μετά από έναν ολόκληρο μήνα, τα ναύλα για τα κοντέινερ από τη Σαγκάη έπεσαν- έστω οριακά- κάτω από τα 8.000 δολάρια. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει αφορμή για… πανηγυρισμούς, καθώς το κόστος της μεταφοράς των εμπορευμάτων από τα λιμάνια της Κίνας στη Μεσόγειο, παραμένει σχεδόν τετραπλάσιο από πέρσι, ενώ επιβαρυντικά στην εύρυθμη λειτουργίας της αγοράς επιδρούν οι πολύ μεγάλες καθυστερήσεις.