ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ

Coca cola Zero

Η Coca-Cola αποσύρει άλλη μία γεύση από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Σταματά την παραγωγή της νέας «πικάντικης» γεύσης της η Coca-Cola, μόλις έξι μήνες μετά το λανσάρισμα της στα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ, τερματίζοντας έτσι μία προσπάθεια – με απογοητευτικά αποτελέσματα – να προσελκύσει νεαρούς καταναλωτές.
ΚΛΕΙΩ ΝΙΚΟΛΑΟΥ /
Έφηβος με αναψυκτικό

ΗΠΑ: 1 στους 4 γονείς δηλώνει ότι το έφηβο παιδί του καταναλώνει καφεΐνη καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά

Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, για τους υγιείς ενήλικες 400 χιλιοστόγραμμα (mg) καφεΐνης την ημέρα δεν συνδέονται γενικά με επικίνδυνες επιπτώσεις.
NEWSROOM /
Φωτογραφία shutterstock

Σημαντικά κέρδη για τις εταιρείες από τις μικρές συσκευασίες

Η μεγαλύτερη μόδα αυτή τη στιγμή στα σνακ είναι το «κάτι λίγο», δηλαδή οι μικρές συσκευασίες: μικρά σακουλάκια με τσιπς ή μικρά κουτάκια αναψυκτικών είναι κάτι που βλέπουμε όλο και συχνότερα στα σούπερ μάρκετ, τα περίπτερα και αλλού.
ΚΛΕΙΩ ΝΙΚΟΛΑΟΥ /