Η Coca-Cola αποσύρει άλλη μία γεύση από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Φωτογραφία: Shutterstock

Σταματά την παραγωγή της νέας «πικάντικης» γεύσης της η Coca-Cola, μόλις έξι μήνες μετά το λανσάρισμα της στα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ, τερματίζοντας έτσι μία προσπάθεια – με απογοητευτικά αποτελέσματα – να προσελκύσει νεαρούς καταναλωτές.

Στην ανακοίνωσή του, ο κολοσσός των μη αλκοολούχων ποτών τονίζει ότι η Coca-Cola «πάντα προσέχει τι αρέσει στους πελάτες της και προσαρμόζει τις γεύσεις της». Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, «στο πλαίσιο της στρατηγικής μας, σταματούμε την παραγωγή της πικάντικης Coca-Cola και θα παρουσιάσουμε μία νέα συναρπαστική γεύση το 2025».

Η μεγάλη έκπληξη προέρχεται από το γεγονός ότι η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι η συγκεκριμένη γεύση θα ήταν «μόνιμη».  Και παρότι η Coca-Cola δεν διευκρίνισε το λόγο που σταματά να πουλά τη νέα γεύση, η αλήθεια είναι ότι η έλλειψη ενημέρωσης του κοινού, καθώς και το γεγονός ότι ο κόσμος είχε μπερδευτεί με τη γεύση (που δεν ήταν στην πραγματικότητα πικάντικη) οδήγησε σε χαμηλές πωλήσεις.

Η πικάντικη Coca-Cola

Η Coca-Cola έβγαλε στην αγορά τη συγκεκριμένη γεύση τον περασμένο Φεβρουάριο, με μία μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία. Η γεύση, όμως, ήταν η παραδοσιακή γεύση της Coca-Cola με νότες βατόμουρου.

Στόχος της πικάντικης Coca-Cola ήταν να προσελκύσει τους νεαρούς καταναλωτές, που προτιμούν αναψυκτικά με πιο γεμάτες γεύσεις.

Τα προηγούμενα χρόνια, η Coca-Cola ανανέωνε συχνά τα προϊόντα της με νέες γεύσεις περιορισμένης διάρκειας, όπως για παράδειγμα η Coca-Cola με γεύση Oreo. Επίσης, έχει λανσάρει και άλλες σειρές με γεύσεις όπως η Dreamworld, η Starlight και η Byte.

Όλα αυτά στόχευαν στο να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές.

Η διαφορά με την πικάντικη Coca-Cola ήταν ότι βγήκε στην αγορά με στόχο να παραμείνει μόνιμα στα ράφια, καθώς έρευνες αγοράς έδειχναν ότι οι καταναλωτές ήταν όλο και πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν πικάντικα ποτά. Ενώ το βατόμουρο επελέγη μετά από δοκιμή σε εκατομμύρια καταναλωτές.

Πάντως, η πικάντικη δεν είναι η μόνη γεύση που αποσύρεται από τα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία αποσύρει επίσης τη γεύση κεράσι-βανίλια, η οποία βγήκε στην αγορά το 2020, καθώς και της Coca-Cola light με το γλυκαντικό, Splenda.

Σύμφωνα με έρευνες, το τελευταίο διάστημα οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από τα γλυκά αναψυκτικά με ανθρακικό και προτιμούν ανθρακούχο νερό και ποτά για ενυδάτωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ