ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

Σούπερ μάρκετ: Σε εφαρμογή ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις τιμές στα ράφια -Τα νέα δεδομένα σε προσφορές και εκπτώσεις

Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βρίσκονται οι καταναλωτές.
NEWSROOM /
Τι αλλάζει από σήμερα σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικά Δεοντολογίας -Δείτε παραδείγματα

Τι αλλάζει από σήμερα σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικά Δεοντολογίας -Δείτε παραδείγματα

Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά από σήμερα, Δευτέρα 17 Μαρτίου, για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

Τι αλλάζει σε εκπτώσεις και προσφορές -Δείτε παραδείγματα, σε ισχύ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας

Σε εφαρμογή τέθηκε χθες ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές, ο οποίος στοχεύει στην εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών στον τομέα των λιανικών πωλήσεων.
NEWSROOM /
Καρότσι του σουπερ μάρκετ

Σούπερ μάρκετ: Δείτε τη λίστα των προϊόντων με τις μεγαλύτερες μειώσεις -Πού «τσίμπησαν» οι τιμές

Μικρή άνοδος 0,60% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ καταγράφηκε τον Φεβρουάριο 2025 σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2024, ενώ σε ετήσια βάση σημειώθηκε μείωση 0,35% στο κυλιόμενο 12μηνο.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Μείωση 0,35% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ στη διάρκεια του τελευταίου δωδεκαμήνου

Οριακή αύξηση 0,60% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο 2025  σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2024, αλλά μείωση 0,35% στο κυλιόμενο 12μηνο, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καταγράφει η έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
NEWSROOM /
super market

Νέοι κανόνες στα σούπερ μάρκετ - Ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καταναλωτές. Συγκεκριμένα, από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές.
NEWSROOM /
Φωτογραφία: Shutterstock

ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το τυπικό καλάθι του σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα συγκριτικά με εφτά ευρωπαϊκές χώρες

Χαμηλότερες είναι οι τιμές του «τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Γερμανία, Ρουμανία, όπως προκύπτει από την επαναλαμβανόμενη έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
NEWSROOM /
O υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος

Θεοδωρικάκος: Στόχος ο χαμηλός πληθωρισμός σε τρόφιμα και βασικά είδη διαβίωσης

«Συνεχίζουμε με σχέδιο και με όλες μας τις δυνάμεις τη μάχη για την περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα και στα βασικά είδη διαβίωσης». Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε δήλωσή του μετά τη συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ, της βιομηχανίας τροφίμων και των πολυεθνικών, ζητώντας τους να μειώσουν το μεσοσταθμικό τους κέρδος, ώστε να διατηρηθεί και το επόμενο διάστημα ο χαμηλός πληθωρισμός στα τρόφιμα και στα βασικά είδη διαβίωσης.
NEWSROOM /
σούπερ μάρκερ

Ρουμανία και Βουλγαρία ξεκινούν μποϊκοτάζ στα σούπερ μάρκετ -Το παράδειγμα της Κροατίας

Το παράδειγμα της Κροατίας έχει μιμητές: οι καταναλωτές καλούνται να μποϊκοτάρουν τα σούπερ μάρκετ σήμερα στην Ρουμανία, που βρίσκεται αντιμέτωπη με τα υψηλότερα επίπεδα πληθωρισμού στη Ευρωπαϊκή Ένωση.
NEWSROOM /
super market

ΙΕΛΚΑ: Αμετάβλητες οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιανουάριο

Αμετάβλητες παρέμειναν οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιανουάριο 2025 σε σχέση με τον Ιανουάριο 2024, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η ίδια έρευνα καταδεικνύει μείωση 0,20% στο κυλιόμενο 12μηνο (2/2024-1/2025) σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
NEWSROOM /
Φωτο: Shutterstock

Πόσο επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η αναγραφή των θερμίδων στα τρόφιμα

Η αναγραφή των θερμίδων σε σούπερ μάρκετ και εστιατόρια έχουν μικρό αντίκτυπο στις επιλογές των καταναλωτών, διαπίστωσαν ερευνητές, τροφοδοτώντας αμφιβολίες για το αν αξίζει να διατηρηθεί η πρακτική.
NEWSROOM /
Φωτο: Shutterstock

Τιμές τροφίμων: Η πορεία αποκλιμάκωσης των τιμών το τελευταίο 8μηνο

Την αποκλιμάκωση των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ δείχνουν οι πρόσφατες μελέτες του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών. Με εξαίρεση τον Σεπτέμβριο όπου σημειώθηκε μια πρόσκαιρη αύξηση, τους υπόλοιπους μήνες από τον Μάιο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024, εμφανίζεται μια σταθερή μείωση των τιμών.
NEWSROOM /