«Καυτερή» είναι η νέα γεύση της Coca Cola

Η νέα γεύση Spiced /Φωτογραφία ASSOCIATED PRESS

Η νέα γεύση αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στη Βόρεια Αμερική στις 19 Φεβρουαρίου.

Η Coca Cola έχει εδώ και μερικά χρόνια ένα πρόβλημα: Οι καταναλωτές όλο και συχνότερα αναζητούν άλλα προϊόντα, κυρίως νερό με γεύσεις και έχουν εγκαταλείψει σε ένα βαθμό το ηλικίας 137 ετών αναψυκτικό.

Για να ανταπεξέλθει στην τάση, η Coca Cola έχει τα τελευταία χρόνια πειραματιστεί με διάφορες γεύσεις, που συνήθως βγαίνουν στην αγορά για περιορισμένο διάστημα, με στόχο να πείσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στην Coca Cola.

Όμως, η τελευταία γεύση, η Coca-Cola Spiced, είναι το πρώτο μόνιμο νέο προϊόν με γεύση εδώ και αρκετό καιρό. Και αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της κολοσσιαίας εταιρείας αναψυκτικών να βγάλει γεύσεις που ταιριάζουν με τις αλλαγές των καιρών και των δημογραφικών στην Αμερική.

Η Coca-Cola ανακοίνωσε τη νέα γεύση, Spiced, χθες τονίζοντας ότι συνδυάζει την παραδοσιακή γεύση της Coca-Cola με βατόμουρο και γεύσεις μπαχαρικών. Θα διατίθεται στις εκδόσεις με ζάχαρη και zero όταν βγει στα ράφια των καταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά τις επόμενες εβδομάδες.

Η Coca-Cola αισθάνεται έντονο τον ανταγωνισμό από μικρότερες εταιρείες που παράγουν ποτά με πιο έντονες γεύσεις και εμπνευσμένες από φρούτα, όπως το Olipop και το Poppi, που έχουν τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών.

Το 2022, οι πωλήσεις της παραδοσιακής Coca-Cola, της Coca-Cola Zero και της Coca-Cola Light αυξήθηκαν κατά μόλις 1% στη Βόρεια Αμερική, ενώ οι πωλήσεις άλλων ποτών με ανθρακικό και γεύσεις άλλων εταιρειών ενισχύθηκαν το αντίστοιχο διάστημα κατά τουλάχιστον 3%.

Η αλήθεια είναι ότι η Coca-Cola δεν προσφέρει συχνά νέες γεύσεις στα προϊόντα της. Το Spiced έρχεται να προστεθεί σε λιγοστές άλλες γεύσεις που πουλά η εταιρεία, όπως το cherry και η vanilla.

Η πικάντικη γεύση επελέγη μετά από έρευνα της εταιρείας σε καταναλωτές που απάντησαν ότι «είναι πιθανό να είναι πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν μία πιο πικάντικη γεύση». Ενώ το βατόμουρο επελέγη από περισσότερους από 5 εκατομμύρια καταναλωτές που απάντησαν σε σχετική έρευνα.

Πάντως, η νέα γεύση αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στη Βόρεια Αμερική στις 19 Φεβρουαρίου, ωστόσο δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί η ημερομηνία πώλησης σε άλλες περιοχές, όπως η Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ