ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Κόσμος στην Ερμού / Φωτογραφία: Eurokinissi

«Σκιές» στην κατανάλωση των νοικοκυριών και το 2025

Η γνωστή παροιμία που λέει πως “ήταν στραβό το κλήμα, το’ φαγε και ο γάιδαρος”, δείχνει να ταιριάζει γάντι με τις γεωπολιτικές εξελίξεις, οι οποίες απειλούν να μετατρέψουν σε κουρελόχαρτα τις εκτιμήσεις διεθνών οργανισμών και κεντρικών τραπεζών, αλλά και να δώσουν τη χαριστική βολή στους καταναλωτές.
Μαγαζιά στην Κίνα

Κίνα: Aύξηση 129,9% κατέγραψε ο αριθμός των ξένων επισκεπτών στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2024

Ο αριθμός των ξένων επισκεπτών κατέγραψε δραστική ετήσια αύξηση 129,9% στα 17,25 εκατομμύρια τουρίστες στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2024, μετά την εφαρμογή σειράς μέτρων που εξυπηρέτησαν την υποδοχή ξένων τουριστών, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Μετανάστευσης της Κίνας (NIA).
NEWSROOM /
Φωτογραφία: Shutterstock

Το «χρηματιστήριο» του καφέ -Στοιχεία έκπληξη για την κατανάλωση των Ελλήνων

Η διεθνής τιμή του καφέ “παίζει” γύρω στα 1,82 δολάρια, υποχωρώντας από τα υψηλά τετραμήνου, ενώ παίκτες της αγοράς υποστηρίζουν ότι κερδοσκοπικά παιχνίδια “έσπρωξαν” την τιμή του κοντά στα 2 δολάρια στις 22 Φεβρουαρίου. 
Αναζητείστε την «έξυπνη κατανάλωση»

10 απλοί τρόποι για να εξοικονομήσουμε ενέργεια και χρήματα - Όφελος έως 350 ευρώ τον χρόνο

Με μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούμε να εξοικονομήσουμε ενέργεια και να δούμε μεγάλες διαφορές στους λογαριασμούς μας. Το κλειδί είναι στην «έξυπνη» κατανάλωση που ελαχιστοποιεί τη σπατάλη και «ξεφουσκώνει» τους λογαριασμούς!
NEWSROOM /
Ηλεκτρική ενέργεια / ηλεκτρικό ρεύμα

Σενάρια για αύξηση της επιδότησης στην ηλεκτρική ενέργεια

Σενάρια για αύξηση του κονδυλίου, με το οποίο θα επιδοτηθεί η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, εξετάζει το οικονομικό επιτελείο, υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων που δημιουργεί στην αγορά η συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών του ρεύματος στο Χρηματιστήριο Ενέργειας σε επίπεδα - ρεκόρ.
NEWSROOM /
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές

Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές

Eρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές.
NEWSROOM /