Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα πώλησης των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) είναι ότι είναι φθηνότερα στη λειτουργία τους από τα ορυκτά καύσιμα, αλλά οι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων που επιλέγουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο εξακολουθούν να πληρώνουν ένα μεγάλο ασφάλιστρο έναντι ενός αυτοκινήτου βενζίνης ή ντίζελ παρόμοιου μεγέθους.
Ο αριθμός των πυλώνων των φορτιστών για ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Κίνα καταγράφηκε στα 11,43 εκατομμύρια πυλώνες στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2024, με ετήσια αύξηση 49,6%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Η πλοήγηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων απαιτεί μια προσεκτική προσέγγιση πρακτικών παραγόντων - καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, υποδομή φόρτισης και εγγυήσεις μπαταρίας - παράλληλα με τις προσωπικές προτιμήσεις και τις επιλογές χρηματοδότησης, σύμφωνα με το Euronews.
Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν επιπλέον δασμοί σε κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξασφάλισε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη, όπως ανέφερε η Κομισιόν σε μια ανακοίνωση.
Τα ηλεκτρικά οχήματα EV της Κίνας χάνουν έδαφος στην ΕΕ μετά την έναρξη ισχύος των νέων δασμών. Ωστόσο, η BYD πούλησε τρεις φορές περισσότερα EV σε 16 αγορές της ΕΕ τον Ιούλιο του 2024 από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα, αναφέρει το Bloomberg.
Η καταληκτική ημερομηνία για τη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης, σχετικά με το σχέδιο Τεύχους Διακήρυξης για τη διαγωνιστική διαδικασία ανανέωσης στόλου λεωφορείων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με αναθέτουσα Αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τελικούς ωφελούμενους τους Οργανισμούς Αστικών Συγκοινωνιών στις δύο μητροπολιτικές περιοχές, μετατέθηκε μέχρι και την 26η Αυγούστου 2024.
Οι μπαταρίες αποτελούν την «αχίλλειο πτέρνα» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σήμερα χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν, παρέχουν περιορισμένη αυτονομία όταν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγήσει γρήγορα και υποβαθμίζονται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου.
Η Κίνα ξόδεψε 230,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περισσότερο από μια δεκαετία για να αναπτύξει τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, σύμφωνα με ανάλυση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη από το Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών (CSIS) που εδρεύει στις ΗΠΑ.