ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

 super market

Έρευνα Οικονομικού Πανεπιστημίου: «Στροφή» σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) γεμίζουν το καλάθι τους οι Έλληνες καταναλωτές όσο η ακρίβεια σε βασικά προϊόντα επιμένει, μειώνοντας το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ.
NEWSROOM /
Λευτέρης Αυγενάκης-Φωτογραφία ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ / EUROKINISSI

Η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο επίκεντρο των συναντήσεων του Λ. Αυγενάκη στην Ινδία

Συναντήσεις με υπουργούς της κυβέρνησης της Ινδίας θα πραγματοποιήσει σήμερα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, έχοντας ως στόχο την προώθηση των ελληνικών προϊόντων
NEWSROOM /
Η Φωτεινή Αραμπατζή

Αραμπατζή: Σε εξέλιξη το σχέδιο ελέγχων για την αποτροπή των «ελληνοποιήσεων»

Σαρωτικούς ελέγχους έχουν ξεκινήσει από την προηγούμενη Δευτέρα (19/04) τα ειδικά μικτά ελεγκτικά κλιμάκια, που έχουν συσταθεί από πέντε συναρμόδια υπουργεία, στο πλαίσιο του σχεδίου για την αποτροπή των «ελληνοποιήσεων» αμνοεριφίων και αυγών με απώτερο στόχο την προστασία των καταναλωτών, εν όψει του Πάσχα.
NEWSROOM /
Σπύρος Λιβανός

Λιβανός: Προτεραιότητά μας η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό

Η επένδυση στο brand name της ελληνικής διατροφής σε συνδυασμό με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, όπως ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός, Σπήλιος Λιβανός, σε διαδοχικές συσκέψεις με εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και συνεταιριστικών οργανώσεων στην Έδεσσα.
NEWSROOM /
Σε λειτουργία η πλατφόρμα easyagroexpo.gov.gr, το ψηφιακό «διαβατήριο» για ελληνικά προϊόντα σε αγορές τρίτων χωρών

Σε λειτουργία η πλατφόρμα easyagroexpo.gov.gr, το ψηφιακό «διαβατήριο» για ελληνικά προϊόντα σε αγορές τρίτων χωρών

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν πλέον μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr, τις σχετικές αιτήσεις, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την εξαγωγή προϊόντων.
NEWSROOM /