«Doing business in Germany»: Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τη γερμανική αγορά

NEWSROOM
«Doing business in Germany»: Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τη γερμανική αγορά
Φωτο: Shutterstock

H παρουσία πολλών ελληνών μεταναστών στη Γερμανία αλλα και ο μεγάλος αριθμός Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα έχουν δωσει μεγάλη ώθηση στα ελληνικά προϊόντα.

Το πολύ καλό επίπεδο των ελληνο-γερμανικών σχέσεων επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του «Doing business in Germany» που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο, την Τρίτη 04 Ιουνίου 2024.

Το εικοστό δεύτερο (22ο) webinar της σειράς «Doing Business in… challenges and opportunities» ήταν επίσης και το δεύτερο μετά το 2020 το οποίο αφιερώθηκε στη Γερμανία, έναν από τους σημαντικότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας. Η επιτυχία της εκδήλωσης επιβεβαιώθηκε από τις 140 συνολικά εγγραφές και τη συμμετοχή διακεκριμένων θεσμικών εκπροσώπων από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και επιμελητήρια καθώς και ομιλητές από την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.

Το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα επί γερμανικού εδάφους. Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης αξίας, του «ελληνικού brand».

Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση «Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».

Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο κ. Θεόδωρος Ξυπολιάς, γενικός σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στη γερμανική Οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση. Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ