Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία "εκτινάχθηκαν" καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεγαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο, ή μέσα από e-commerce ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία.
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group το τρίτο τρίμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020.
Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με το 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο.
Το BOX, μία νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ φέρνει ο Όμιλος ΟΤΕ, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσα από μία μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες.