Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Αυξημένη κατά 5,5% εμφανίζεται η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου σε καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. της ηπειρωτικής Ελλάδας & της Κρήτης (εξαιρούμενων των Νησιών) το πρώτο πεντάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen (ετησιοποιημένα στοιχεία έως 02 Ιουνίου 2019), τα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%. Αντιθέτως, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%.
Το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +5,9%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.