Η Ελληνική Ένωση Καφέ ανέθεσε στην εταιρεία ερευνών Kάπα Research τη διεξαγωγή πανελλαδικής έρευνας για τη σχέση του Έλληνα καταναλωτή με τον καφέ και σε δείγμα ερωτηθέντων με αντιπροσωπευτική αναλογία επί του συνολικού πληθυσμού, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2023.
Εκκρεμεί η δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης της τροπολογίας που αφορά στο «καλάθι του νοικοκυριού», ωστόσο, έλαβε τη γνωμοδότηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού κι αναμένεται η έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-Καταναλωτής αποτελεί την ηλεκτρονική εξέλιξη του Παρατηρητηρίου Τιμών, που στόχο έχει να αποτελέσει βασικό μηχανισμό παρακολούθησης της αγοράς.
Η καμπάνια “Έχεις Δίκιο” (#yourEUright) θα τρέξει και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η πρώτη ενέργεια θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το ΚΕΠΚΑ κατά τη διάρκεια του Greenwave Festival στη Θεσσαλονίκη, από τις 12 έως τις 15 Σεπτεμβρίου.
Σε αυτό το σημείο, οι εταιρείες μόδας, λιανικής, ακόμη και τα μεγάλα ονόματα του διαδικτύου έχουν καταλάβει ότι κρύβεται μία μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία στο Instagram.
Ο ρωσικός πληθυσμός, η αγοραστική δύναμη του οποίου εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλή και σε συνεχή μείωση εδώ και χρόνια, δανείζεται όλο και περισσότερο για τα ψώνια του ή απλώς για να μπορέσει να πληρώσει τους λογαριασμούς.
Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), ο Δεκαπενταύγουστος αποτελεί μια τελευταία «ανάσα» πριν τον χειμώνα όμως λόγω της σημαντικής αύξησης της τουριστικής κίνησης τον Δεκαπενταύγουστο, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνει, ότι οι εργαζόμενοι στον ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν κάτι να φοβηθούν ενώ και οι τράπεζες μόνο να κερδίσουν έχουν από τη διαδικασία μερικής ιδιωτικοποίησης του Διαχειριστή
Σύμφωνα με ανάρτηση του Συνήγορου του Καταναλωτή, οι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβά προκειμένου να αγοράσουν προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
Δέκα χρόνια λειτουργίας συμπληρώνονται φέτος για την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας από τη σύσταση της το 2009, η οποία υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία των συνδικαλιστικών στελεχών της χώρας.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, ως το 2025 το νέο στοιχείο επισήμανσης στις ετικέτες των προϊόντων θα έχει γίνει υποχρεωτικό.