Ένα στρατηγικής σημασίας έργο, που ενέχει τη δυναμική να καταστήσει την Ελλάδα βασικό εμπορευματικό και μεταφορικό hub στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, είναι το ελληνοβουλγαρικό mega project Sea2Sea
Με το έργο αυτό αναβαθμίζεται ο Σ.Σ. Αθηνών, γνωστός και ως σταθμός Λαρίσης, τόσο στην ικανότητα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού (αύξηση γραμμών & αποβαθρών, σύνδεση με σταθμό μετρό, ολοκλήρωση Η/Μ εγκαταστάσεων κ/λπ.) όσο και αισθητικά (αποκατάσταση όψεων).
Σύμφωνα με το σχέδιο του υπ. Υποδομών, όταν θα ολοκληρωθεί η νέα γραμμή, η υπερταχεία αμαξοστοιχία θα κάνει από την Αθήνα ως το νέο λιμάνι της Πάτρας, μία ώρα και 40 λεπτά.
Το πρώτο έργο που θα δημοπρατηθεί, προβλέπει την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων για την εξυπηρέτηση των επιβατών και την υπόγεια σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με τον παρακείμενο σταθμό Λαρίσης της γραμμής 2 του μετρό.
H μέθοδος του ανταγωνιστικού διαλόγου μπορεί να οδηγήσει σε σύντμηση του χρόνου που απαιτείται για τη δημοπράτηση και κατασκευή μεγάλων έργων, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.