Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα
Στη «νέα Αττική οδό» αναφέρθηκε με δήλωση του ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Συγκεκριμένα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τις υπηρεσίες του Υπουργείου, το ΤΑΙΠΕΔ και τους Συμβούλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Αναλυτικά η δήλωση:
Εδώ και μία μέρα, η Αττική Οδός συνεχίζει να λειτουργεί, με επιτυχία, υπό νέο Παραχωρησιούχο.
Το εγχείρημα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο, με πολλές οικονομικές, νομικές, νομοθετικές, επιχειρησιακές και λειτουργικές πτυχές.
Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή Παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο.
Σήμερα η Νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα.
Για να επιτευχθεί αυτό, που για πολλούς ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, εργάστηκαν πολλοί, μεθοδικά, αθόρυβα και συστηματικά και, όπως αποδεικνύεται, αποτελεσματικά.
Γι’ αυτό τον λόγο, θέλω να ευχαριστήσω τους δύο Παραχωρησιούχους για τη συνεργασία μεταξύ τους, καθώς και με το Υπουργείο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τις υπηρεσίες του Υπουργείου, το ΤΑΙΠΕΔ και τους Συμβούλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους Βουλευτές, όλων των Κομμάτων, για τον εξαιρετικά γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε, επί ένα τριήμερο, στο Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης.
Από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, η ψύχραιμη αποτίμηση καταδεικνύει ότι τα άμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας είναι σημαντικά.
Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% (και όχι 7,5% που ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις) επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.
Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, αφού η Νέα Αττική Οδός διασφάλισε την εργασία τους.
Από χθες, επίσης, υπάρχουν και άμεσα οφέλη για τους πολίτες, τα οποία διαπιστώνουν κατά τις διελεύσεις τους.
· 1ον. Μείωση των διοδίων, από τα 2,8 στα 2,5 ευρώ.
· 2ον. Μόνιμη απαλλαγή, για πρώτη φορά στην ιστορία της Αττικής Οδού, από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία.
Επιβεβαιώνεται, συνεπώς, ότι και στην Ελλάδα η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές.
Αυτό είναι σημαντικό για τους πολίτες, ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά, οι οποίοι πρέπει να είναι στον πυρήνα της στόχευσης των πολιτικών μας.
Και αποδεικνύεται ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αν εργαστούμε, όλοι μας, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα.