Έρευνα: Οι χρήστες iPhone αργούν να αναβαθμίσουν σε νεότερο μοντέλο

NEWSROOM
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro / Φωτογραφία shutterstock

Στοιχεία έρευνας έδειξαν ότι όλο και περισσότεροι χρήστες iPhone αργούν να αναβαθμίσουν σε νεότερα μοντέλα.

Σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg Intelligence, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ κρατούν περισσότερο τα iPhone του, γεγονός που είναι πιθανό να επηρεάσει τις πωλήσεις στην περιοχή τους επόμενους 12 μήνες.

Η έρευνα δείχνει επίσης μια σαφή προτίμηση για τις συσκευές υψηλότερης τιμές με καλύτερα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα στην κάμερα, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αύξηση εσόδων παρά τη στασιμότητα στις πωλήσεις συσκευών.

Οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα χρησιμοποιούν ένα από τα τρία τελευταία μοντέλα iPhone, σε σχέση με το 62% πριν από ένα χρόνο, γεγονός που υποδεικνύει έναν πιο αργό ρυθμό αναβάθμισης και μια επιμήκυνση του κύκλου ανανέωσης του προϊόντος.

Η τάση αυτή ενισχύεται από άλλη ερώτηση της έρευνας, όπου το ποσοστό των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν τη συσκευή τους μέσα στους επόμενους 12 μήνες μειώθηκε στο 46% τον Απρίλιο από 60% το φθινόπωρο του 2023.

Το Bloomberg Intelligence ανέφερε ότι η χρονική στιγμή των ερευνών, Απρίλιος 2024 και Σεπτέμβριος 2023, μπορεί να επηρέασε τις απαντήσεις καθώς η Apple ανακοινώνει τη νέα της συσκευή κάθε φθινόπωρο, δημιουργώντας μεγαλύτερο ενθουσιασμό τον Σεπτέμβριο.

Παρόλα αυτά είναι σαφές ότι οι καταναλωτές κρατάνε τις συσκευές τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα λόγω του πληθωρισμού, σύμφωνα με την έρευνα.

iPhone 15 Pro
iPhone 15 Pro

Το πρόβλημα είναι συνολικό

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 54% των ερωτηθέντων σκοπεύει να περιμένει τουλάχιστον 12 μήνες πριν προχωρήσει σε αναβάθμιση, από 40% τον Σεπτέμβριο. Τα στοιχεία δεν αλλάζουν ακόμη και όταν η έρευνα περιλαμβάνει όλους τους χρήστες smartphone, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων με συσκευές Andorid.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το ποσοστό των ατόμων που αναβαθμίζουν κάθε δύο χρόνια έπεσε στο 23% τον Απρίλιο από 31% τον Σεπτέμβριο. Η ερεύνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι ενδείξεις για τις πωλήσεις συσκευών δεν είναι θετικές για το σύνολο της βιομηχανίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ