ΠΩΛΗΣΕΙΣ

TikTok

Από τα likes στις πωλήσεις: Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους [οδηγός]

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, συνδυάζοντας αύξηση πελατολογίου με ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς.
NEWSROOM /
Εκπτώσεις στα μαγαζιά του λιανεμπορίου

Χειμερινές εκπτώσεις: Μειωμένες οι πωλήσεις, σε σχέση με πέρυσι, για την πλειοψηφία των εμπόρων

Μειωμένες πωλήσεις, σε σχέση με πέρυσι, είχε η πλειοψηφία των εμπόρων κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, που ολοκληρώνεται στις 28 Φεβρουαρίου.
NEWSROOM /
Μεταχειρισμένα Ρούχα

Αύξηση των εγχώριων πωλήσεων ελληνικού ρούχου το 2024, κόντρα στην πτώση των εξαγωγών

Μπορεί οι εξαγωγές του ελληνικού ρούχου και παπουτσιού να ακολούθησαν την κατιούσα το 2024, υποκύπτοντας στην έντονη πίεση που προκαλούν στην αγοραστική δύναμη των Ευρωπαίων καταναλωτών οι πληθωριστικές πιέσεις, αλλά οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά κινήθηκαν σε αντίθετη πορεία και σημείωσαν πέρυσι μικρή άνοδο, της τάξης του 2,5%, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, που επεξεργάσθηκε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ).
NEWSROOM /
tesla

Tesla: Πτώση 45% στις πωλήσεις σε ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο

Οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν απότομα τον Ιανουάριο, καθώς η εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές, ενώ την ίδια στιγμή οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της ηλεκτροκίνησης.
NEWSROOM /
Κόσμος στην οδό Ερμού

Λιανεμπόριο: Αύξηση 1,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων τον περασμένο Νοέμβριο

Αύξηση 1,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο, αν και ο τζίρος στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων κινήθηκε καθοδικά.
NEWSROOM /
Jumbo parking αυτοκίνητα

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 6,3% το 2024

Αύξηση περίπου 6,3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά το 2024, σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας την αναθεωρημένη πρόβλεψη που είχε θέσει η διοίκηση, για ελάχιστη αύξηση των πωλήσεων 4%.
NEWSROOM /
super market

ΙΕΛΚΑ: Αύξηση 0,8% στις πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2025 «βλέπουν» στελέχη των σούπερ μάρκετ

Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, «βλέπουν» τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ.
NEWSROOM /
Ακίνητα στην Αθήνα

Spitogatos: Πόσο γρήγορα πωλείται μία κατοικία στην Ελλάδα -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Η περιορισμένη προσφορά κατοικιών προς πώληση, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές, αναδεικνύει ενδιαφέροντα δεδομένα σχετικά με τον χρόνο απορρόφησης των κατοικιών προς πώληση από την αγορά.
NEWSROOM /
Αθήνα, Ακρόπολη

Εθνική Τράπεζα: Άνοδος 2,8% για τις πωλήσεις του επιχειρηματικού τομέα στην Ελλάδα το 2024

Με άνοδο 2,8% σε αποπληθωρισμένους όρους ολοκληρώνεται το 2024 για τις πωλήσεις του επιχειρηματικού τομέα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και οδηγώντας σε οριακή ενίσχυση του μεριδίου της στην ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία.
NEWSROOM /
Αυξήθηκαν κατά 8,5% οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ το 9μηνο του 2024

Αυξήθηκαν κατά 8,5% οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ το 9μηνο του 2024

Τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, οι πωλήσεις νέων van στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 8,5%, φτάνοντας τις 1.170.310 μονάδες, λόγω των θετικών αποτελεσμάτων και στις τέσσερις βασικές αγορές, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA).
NEWSROOM /
super market

Ξεπέρασαν τα 12 δισ. ευρώ οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το 2023

Μία περίοδο υγειούς ανάπτυξης διανύουν τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, δημιουργώντας αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, σύμφωνα με την 28η έκδοση του «Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» της BOUSSIAS Editors.
NEWSROOM /
Κόσμος στην οδό Ερμού

Μείωση 0,6% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Σεπτέμβριο

Μείωση 0,6% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Σεπτέμβριο φέτος, με τη μεγαλύτερη πτώση του τζίρου να καταγράφεται στα καταστήματα με τρόφιμα, ποτά και καπνό, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
NEWSROOM /