Το «Beyonce effect» εκτοξεύει τις πωλήσεις των Levi’s
Το λεγόμενο «Beyonce effect» παραμένει πιο ισχυρό από πότε.
Το επιτυχημένο country άλμπουμ της Beyonce «Act II: Cowoboy Carter» περιλαμβάνει το τραγούδι «Levii’s Jeans» σε συνεργασία με τον ράπερ Post Malone. Την ίδια στιγμή η ίδια η pop σταρ ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram στην οποία φοράει τζιν παντελόνι και πουκάμισο αλλά κρατάει καιμια τζιν τσάντα.
Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά για να κάνουν τους θαυμαστές της τραγουδίστριας να συρρέουν στα μαγαζιά που πουλάνε Levi’s και «καουμπόικα ρούχα» από τότε που κυκλοφόρησε το άλμπουμ στις 29 Μαρτίου.
Οι επισκέψεις στα καταστήματα Levi’s αυξήθηκαν κατά 20% την εβδομάδα του Πάσχα των καθολικών σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Pass_by, η οποία μετρά την επισκεψιμότητα των πελατών στα καταστήματα λιανικής πώλησης.
«Ξεπουλάνε» οι καουμπόικες μπότες
Μάλιστα για να εκμεταλλευτεί το «hype», η Lev’is αποφάσισε να αλλάξει, προσωρινά, το όνομα του προφίλ της στο Instagram σε «Levii’s» προκειμένου να παραπέμπει στο όνομα του τραγουδιού της Beyonce. «Η μάρκα της Levi’s έχει μια δυνατή στιγμή. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απόδειξη από το γεγονός ότι κάποιος όπως η Beyonce, με την επίδραση που έχει στην ποπ κουλτούρα, έχει ονομάσει ένα τραγούδι με το όνομα της μάρκας μας», δήλωσε η CEO της Levi’s, Μισέλ Γκας.
Παράλληλα το «φαινόμενο Beyonce» οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων των καουμπόικων μποτών. Συγκεκριμένα την εβδομάδα που κυκλοφόρησε το νέο της άλμπουμ οι πωλήσεις για τις καουμπόικες μπότες αυξήθηκαν κατά 24%.
Τα παραπάνω δεν αποτελούν έκπληξη καθώς οι συναυλίες της Beyonce έχουν προκαλέσει οικονομικά κέρδη για μάρκες, τοπικές και περιφερειακές οικονομίες όλα αυτά τα χρόνια.