Τρεις συμβουλές ενός βετεράνου στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού
Τρεις βασικές συμβουλές δίνει ένας βετεράνος στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού, ο οποίος έχει εργαστεί ακόμα και στη Microsoft.
Σε συνέντευξή του, λοιπόν, στο Business Insider δίνει τρεις συμβουλές για εργαζόμενους σε μεγάλες εταιρείες ώστε να προωθήσουν την καριέρα τους.
1. Μην αποκαλύπτετε πολλά πράγματα
Όπως εξηγεί, είναι εύκολο μετά από ένα διάστημα να αισθανθείτε άνετα με τους συναδέλφους σας, με τους οποίους περνάτε πολλές ώρες καθημερινά, και να θέλετε να πείτε πράγματα, συχνά προσωπικές πληροφορίες. Ωστόσο, η συμβουλή του ειδικού είναι να το αποφύγετε.
«Το να λέτε πολλά πράγματα σε ανθρώπους στη δουλειά, συνήθως κάνει περισσότερο κακό παρά καλό», εξηγεί. Το να γνωρίζουν οι συνάδελφοί σας πολλά για σας τους κάνει να βγάζουν συμπεράσματα που δεν είναι πάντα αληθή.
2. Μην είστε υπερβολικά σεμνοί
Ένα ακόμη σπουδαίο μάθημα που μαθαίνει κάποιος που έχει περάσει πολλά χρόνια σε ένα γραφείο είναι να μην είναι υπερβολικά σεμνός όσον αφορά τις ικανότητες και τα προσόντα του. Χωρίς βεβαίως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να είστε υπερόπτες ή αγενείς, καλό είναι να είστε ευγενικοί και να σκέφτεστε τους άλλους, χωρίς ωστόσο να τους αφήνετε να σας πατούν, να σας παρακάμπτουν ή να βάζουν τις ανάγκες σας τελευταίες σε σχέση με την υπολοίπων στο γραφείο.
Όπως λέει, η εμπειρία του έχει δείξει ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν την τάση να είναι ευθείς και να συζητούν τις επιτυχίες τους, ενώ αντιθέτως οι πολύ σεμνοί εργαζόμενοι έχουν την τάση να μη συζητούν για όσα έχουν καταφέρει ούτε να προωθούν τον εαυτό τους σε σχέση με άλλου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι πολύ σεμνοί εργαζόμενοι να μην παίρνουν προαγωγές και αυξήσεις και, συχνά, να χάνονται στο θόρυβο του γραφείου, παρά το γεγονός ότι κάνουν καλύτερη δουλειά από άλλους.
3. Μην κάθεστε ως αργά στα εταιρικά πάρτι
Όσοι εργάζονται στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού είναι αυτοί που οργανώνουν και τις συγκεντρώσεις σε γραφεία, αλλά και τα πάρτι.
Επειδή είναι και υποχρεωμένοι να μείνουν ως αργά, συχνά γίνονται μάρτυρες άσχημων συμπεριφορών ανθρώπων που κάθονται αργά στα πάρτι, συνήθως επειδή έχουν πιει περισσότερο απ’ όσο πρέπει για να έχουν τον έλεγχο του εαυτού τους.
Σε άλλες περιπτώσεις, κάποιοι κάνουν πράγματα που δεν ταιριάζουν στη συμπεριφορά τους, απλά και μόνο επειδή βρίσκονται σε ένα διαφορετικό περιβάλλον από αυτό του γραφείου με τους συναδέλφους τους.
Το συμπέρασμα είναι: δώστε το παρόν στο πάρτι, αλλά μη μείνετε περισσότερο από μία με δύο ώρες. Και προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ.