Μάρτυρας υπέρ... Θύμιου στη δίκη της Beat ο υπουργός Υποδομών
Στο πολυμελές πρωτοδικείο Αθηνών θα πρέπει πλέον να αποδείξει τους ισχυρισμούς του περί φοροδιαφυγής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Beat, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Η Beat έχει καταθέσει αγωγή κατά του κυρίου Λυμπερόπουλου για συκοφαντική δυσφήμιση, ζητώντας αποζημίωση ύψους 260 χιλιάδων ευρώ, μετά τις επανειλημμένες αναφορές του γνωστού συνδικαλιστή πως η εταιρεία έχει βρει τρόπους να μην πληρώνει φόρους στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι ισχυρισμοί του κυρίου Λυμπερόπουλου οδήγησαν σε ζημιά της εταιρείας, καθώς το 20% από τους περίπου 8.000 οδηγούς ταξί με τους οποίους συνεργάζεται, σταμάτησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα να χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή πλατφόρμα.
Στο πλευρό του Θύμιου Λυμπερόπουλου την Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου, αναμένεται να βρεθεί ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, όπως αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί σε ανακοίνωσή της. Εκτός από τον κ. Σπίρτζη, υπέρ του Θύμιου Λυμπερόπουλου τάσσεται και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας. Με ανάρτηση στο twitter, ο Πάνος Καμμένος κάνει λόγο για προσπάθεια τρομοκράτησης του προέδρου της Ομοσπονδίας Ταξί, «που όπως οφείλει υπερασπίζεται τους οδηγούς ταξί. Είμαι μαζί του και τον στηρίζω μαζί με τους συναδέλφους του», αναφέρει ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ.
Ο ιδρυτής της Beat, Νίκος Δρανδάκης, μιλώντας στο Economistas.gr, ανέφερε πως η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων τον περασμένο μήνα διενήργησε έλεγχο στα οικονομικά πεπραγμένα της εταιρείας δίχως να βρει ατασθαλίες. «O έλεγχος που πραγματοποιήθηκε ήταν ενδελεχής, αφορούσε την τελευταία πενταετία της εταιρείας. Εκτός από πολύ μικρές λογιστικές διαφορές που αφορούν σε ορισμένα έξοδα ταξιδιών και χαρτοσήμων, δεν υπάρχει τίποτα άλλο και η εταιρεία είναι πεντακάθαρη. «Κυρίως για όσα έχουν καταγγελθεί στο παρελθόν από τον κ. Λυμπερόπουλο περί φοροδιαφυγής», είπε ο κ. Δρανδάκης.
Τα έγγραφα της ΑΑΔΕ που δείχνουν πως η Beat δεν έχει διαπράξει φοροδιαφυγή θα κατατεθούν στο δικαστήριο.
Οι καταγγελίες του κυρίου Λυμπερόπουλου περί φοροδιαφυγής της Beat, εντάθηκαν κατά την συζήτηση στη Βουλή, τον περασμένο Μάρτιο, νομοθετικής πρωτοβουλίας του υπουργείου Υποδομών, για την ρύθμιση της αγοράς ταξί και την αδειοδότηση εταιρειών όπως η Beat.
Τότε μάλιστα, ο Χρήστος Σπίρτζης είχε μιλήσει κατ’επανάληψη για γκρίζες ζώνες στη λειτουργία της Beat, αφήνοντας αιχμές για τη νομιμότητα συναλλαγών της εταιρείας με τράπεζες του εξωτερικού.
Απαντώντας, ο Νίκος Δρανδάκης, είχε υποστηρίξει πως οι συναλλαγές με τράπεζες του εξωτερικού ήταν απολύτως νόμιμες κι αφορούσαν ουσιαστικά σε προμήθειες διαμεσολάβησης και σε εκκαθαρίσεις ποσών που εισπράχθηκαν από πιστωτικές κάρτες. «Πρόκειται για θεμελιώδεις τρόπους λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίοι ισχύουν εδώ και 20 χρόνια», είχε αναφέρει τότε ο κ. Δρανδάκης.
Την Πέμπτη, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί που ελέγχεται από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο έχει κηρύξει στάση εργασίας από τις 4 το πρωί έως τις τέσσερις το απόγευμα, ενώ απευθύνει κάλεσμα για συγκέντρωση έξω από το πολυμελές πρωτοδικείο Αθηνών στις 9 το πρωί.