Νέες επενδύσεις στο ιστορικό εργοστάσιο Παυλίδης

Γνωστή για τα προϊόντα Lacta, Παυλίδης αλλά και Philadelphia, η εταιρεία Mondelez εισέρχεται σε δεκάδες νοικοκυριά καθημερινά. H επιχειρηματική παρουσία της στην Ελλάδα θεωρείται σημαντική καθώς διαθέτει παραγωγή στην οποία σταθερά επενδύει, ενώ τελευταία φήμες την θέλουν να επιθυμεί διακαώς να αποκτήσει την Chipita.

Παράλληλα εξασφαλίζει ικανοποιητικά κέρδη διανέμοντας μερίσματα στην πανίσχυρη μητρική της Mondelez International. Ειδικότερα στη χρήση 2017 καταβλήθηκε στους μετόχους μέρισμα 1,6 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2016, ενώ από τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2017, διανέμεται μέρισμα 2,79 εκατ. ευρώ με παράλληλη διανομή αποθεματικών της τάξης του 1,07 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της εταιρείας για τη χρήση 2017, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 124,72 εκατ. ευρώ από 128,35 εκατ. ευρώ το 2016, καταγράφοντας απώλεια της τάξεως του 2,8%. Αντίθετα, τα αποτελέσματα προ φόρων ενισχύθηκαν στα 3,84 εκατ. ευρώ από 3,62 εκατ. ευρώ το 2016 και τα αποτελέσματα περιόδου μετά από φόρους ανήλθαν στα 2,79 εκατ. ευρώ από 1,67 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των μεγεθών της εταιρείας, το 2018 εκτιμάται ότι έκλεισε με βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με το 2017.

Σε ό,τι αφορά το μετοχικό κεφάλαιο, στις 31.12.2017 διαμορφώθηκε σε 3 εκατ. ευρώ, διαιρούμενο σε 3 εκατ. ονομαστικές μετοχές αξίας 1 ευρώ εκάστης. Να σημειωθεί ότι το Μάρτιο του 2017 η εταιρεία προχώρησε σε μείωση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 6,1 εκατ. ευρώ, μέσω ακύρωσης ισόποσων μετοχών ονομαστικής αξίας 1 ευρώ εκάστη.

Η εταιρεία προχωρά ήδη στην υλοποίηση του πρώτου μέρους του επενδυτικού σχεδιασμού αναβάθμισης του εργοστασίου Παυλίδης, στην κατεύθυνση της βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των δομών, με γνώμονα την περαιτέρω ενίσχυση και διεύρυνση της παραγωγικής. Να σημειωθεί ότι το 2014 είχε ολοκληρωθεί το τελευταίο γνωστοποιημένο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας στη μονάδα Παυλίδης, ύψους 8 εκατ. ευρώ.

Για τη φετινή χρονιά, οι σχεδιασμοί στοχεύουν σε περαιτέρω βελτίωση της εικόνας των μεγεθών, με τη στρατηγική της εταιρείας να παραμένει επικεντρωμένη στους άξονες: καινοτομία / εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας, στήριξη μαρκών και στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική.

Σταθερή επιδίωξη της διοίκησης είναι η αύξηση των πωλήσεων, η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και η διατήρηση του υψηλού μεριδίου αγοράς που κατέχει η εταιρεία στις κατηγορίες που έχει παρουσία.

Σε αυτό το πλαίσιο, στρατηγικό σημείο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της εταιρείας είναι η εν γένει στήριξη της κατηγορίας των προϊόντων «αυθόρμητης αγοράς», σημαντικό ρόλο στην οποία έχει η μικρή λιανική, η συμμετοχή της οποίας στο χαρτοφυλάκιο της Mondelez ανέρχεται στο 40%.

ΣΧΕΤΙΚΑ