Jumbo: Μειωμένες οι πωλήσεις τον Φεβρουάριο στην ελληνική και την κυπριακή αγορά

NEWSROOM
Το σήμα των Jumbo
Το σήμα των Jumbo/ Φωτογραφία Eurokinissi

Συνολικά για το πρώτο δίμηνο του έτους 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 3% σε σχέση με το 2023.

Ελαφρώς μειωμένες ήταν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo τον Φεβρουάριο στην ελληνική και την κυπριακή αγορά. Αντίθετα, στην ρουμανική και βουλγαρική αγορά, οι πωλήσεις παρουσιάζουν διψήφιο ρυθμό αύξησης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα στοιχεία από τις πωλήσεις του πρώτου δεκαημέρου του Μαρτίου δείχνουν ότι οι καταναλωτές δεν αλλάζουν συνήθειες και επιμένουν να επιλέγουν την άριστη σχέση τιμής-ποιότητας που προσφέρουν τα καταστήματα του Ομίλου Jumbo. Στο πλαίσιο αυτό , η διοίκηση διατηρεί εν ισχύ τις εκτιμήσεις της για αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών, τη φετινή χρονιά, της τάξης +8% έως +10%.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά τον Φεβρουάριο 2024 εμφανίζονται μειωμένες κατά περίπου 3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα κυρίως λόγω της έντονης εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο όπου ο εορτασμός των Αποκριών φέτος είναι στις 17 Μαρτίου (26 Φεβρουαρίου πέρυσι) Συνολικά, στους δύο πρώτους μήνες του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου, ήταν αμετάβλητες.

Στην Ελλάδα, τον Φεβρουάριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 8% καθώς πέρυσι ο Φεβρουάριος περιελάβανε και τις πωλήσεις που σχετίζονται με τον εορτασμό των Αποκριών. Συνολικά για το πρώτο δίμηνο του έτους 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 3% σε σχέση με το 2023.

Στην Κύπρο οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Φεβρουάριο του 2024, ήταν μειωμένες κατά περίπου 12% καθώς πέρυσι ο Φεβρουάριος περιελάβανε και τις πωλήσεις που σχετίζονται με τον εορτασμό των Αποκριών. Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι μειωμένες κατά περίπου 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13% τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι αυξημένες κατά περίπου 11% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση περίπου 15% τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για τους πρώτους δύο μήνες του 2024 είναι αυξημένες κατά περίπου 13%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ