Αύξηση πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo, τον Μάρτιο

NEWSROOM
Το σήμα των Jumbo
Το σήμα των Jumbo/ Φωτογραφία Eurokinissi

Αύξηση κατά περίπου 24% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo τον Μάρτιο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι συνολικές απώλειες τζίρου για το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -11%, από -19% κατά το πρώτο δίμηνο 2021.

Σημειώνεται, ότι τον φετινό Μάρτιο σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμειναν κλειστά. Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά περίπου 31% σε σχέση με τον περυσινό Μάρτιο, οπότε τα καταστήματα είχαν λειτουργήσει έως τα μέσα Μαρτίου 2020.

Τα καταστήματα της Κύπρου συνέχισαν να λειτουργούν, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να είναι υπερδιπλάσιες σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.

Στη Βουλγαρία λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 47% κατά τον Μάρτιο του 2021.

Στη Ρουμανία λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020.

ΣΧΕΤΙΚΑ