Στρατηγική συμμαχία Nielsen και Convert Group
Η παγκοσμίως αναγνωρισμένη εταιρεία Nielsen στην μέτρηση του καναλιού των offline supermarkets έδωσε τα χέρια με την Convert Group που αποτελεί μια καινοτόμο εταιρεία με μοναδική ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online supermarkets και ηλεκτρονικών φαρμακείων.
Η στρατηγική συνεργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά και όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, με την παρούσα συμφωνία και οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών Supermarkets, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια. Η ετήσια έκθεση διατίθεται από σήμερα έως τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται στις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρίας FMCG που θα την παραγγείλει.