Το deal της χρονιάς: Στην Μars για 36 δισ. δολάρια τα Pringles και τα Coco Pops

Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK

Η Mars θα αγοράσει την εταιρεία Kellanova για 36 δισεκατομμύρια δολάρια στη μεγαλύτερη συμφωνία του 2024. H εταιρεία αγοράζει την Cheez-It Kellanova σε μια συμφωνία σχεδόν 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συγκεντρώνοντας μάρκες από M&M's και Snickers έως Pringles και Pop-Tarts στη μεγαλύτερη συμφωνία του έτους μέχρι σήμερα.

Η Mars ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα πληρώσει 83,50 δολάρια ανά μετοχή για την Kellanova, αντιπροσωπεύοντας περίπου 33% premium στην τιμή κλεισίματός της στις 2 Αυγούστου, σύμφωνα με το Reuters.

Η συμφωνία

Η συμφωνία είναι ένα στοίχημα για τους καταναλωτές που θα συνεχίσουν να επιδίδονται σε επώνυμα σνακ και έρχεται καθώς οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων αντιμετωπίζουν καθυστερημένη ανάπτυξη μετά από χρόνια αυξήσεων τιμών για να καλύψουν τον πληθωρισμό που εκτοξεύεται. 

Η  εταιρεία στοχεύει να διατηρήσει τις τιμές σταθερές, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mars, Poul Weihrauch, σε συνέντευξή του στο Reuters την Τετάρτη, και να μην μετακυλήσει το κόστος από τη συμφωνία στους καταναλωτές. «Είμαστε μια μεγάλη και ισχυρότερη εταιρεία», είπε ο Weihrauch. «Ελπίζουμε να μπορέσουμε να απορροφήσουμε περισσότερο κόστος στη δομή μας και να βοηθήσουμε στην άμβλυνση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον», πρόσθεσε.

Οι τιμές των τροφίμων στις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκαν κατά προσέγγιση 25% από το 2019 έως το 2023, πολύ περισσότερο από άλλες κατηγορίες όπως η στέγαση και η ιατρική περίθαλψη, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο πληθωρισμός έχει αρχίσει να μετριάζεται, σύμφωνα με τα στοιχεία του δείκτη τιμών καταναλωτή των ΗΠΑ που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη. Οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη - μεγάλες αγορές και για τις δύο εταιρείες - αναζητούν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ή παραιτούνται από γνωστές μάρκες για φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Η Kellanova έχει δει την ιδιωτική ετικέτα να της απορροφά το μερίδιο αγοράς της για δημητριακά στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Steve Cahillane. Η εταιρεία πουλάει γλυκά δημητριακά όπως Smacks, Frosties και Coco Pops στην Ευρώπη.

Ο τομέας των συσκευασμένων τροφίμων στις ΗΠΑ βλέπει ισχυρές συναλλαγές, καθώς οι εταιρείες αναζητούν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον αντίκτυπο των καταναλωτών που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό  και μετατοπίζουν τις αγορές τους σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας

ΣΧΕΤΙΚΑ