Αγγελούδης: Το Flyover έπρεπε να ξεκινήσει μετά την λειτουργία του Μετρό
Λύση στα μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχουν προκαλέσει οι εργασίες για το Flyover ψάχνουν στη Θεσσαλονίκη
«Πιστεύουμε ότι το Flyover έπρεπε να ξεκινήσει μετά την έλευση των 120 ηλεκτρικών λεωφορείων και μετά τη λειτουργία του μετρό. Ως υπεύθυνη, όμως, δημοτική Αρχή από τη στιγμή που αυτό δεν έγινε αποδεκτό πρέπει να δουλέψουμε με τους φορείς και να υποβάλλουμε προτάσεις για να βοηθήσουμε ώστε η ταλαιπωρία των πολιτών να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη» δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, αναφορικά με την πορεία του έργου.
Στο περιθώριο των σημερινών συναντήσεων που είχε ο κ. Αγγελούδης στο δημαρχιακό μέγαρο, ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για τα αποτελέσματα της χθεσινής τηλεδιάσκεψης στην οποία συμμετείχαν, εκτός από τον ίδιο, ο υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσος, οι υφυπουργοί Υποδομών Νίκος Ταχιάος και Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης και ο επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Μιχάλης Μπεκίρης.
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε πως στη διάρκεια της σύσκεψης ζήτησε «να εξεταστεί η δυνατότητα να σταματήσει η ταλαιπωρία των συμπολιτών μου, μεταφέροντας το έργο κάποιους μήνες πίσω». ‘Οπως είπε ο δήμαρχος, ο κ. Ταχιάος εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να γίνει δεκτή η πρόταση της δημοτικής Αρχής και σε αυτό το πλαίσιο έθεσε σειρά προτάσεων για «ανακούφιση» των πολιτών που θα εξεταστούν από το συντονιστικό.
Μεταξύ των προτάσεων της δημοτικής Αρχής είναι η δημιουργία 2.500 θέσεων στάθμευσης πέριξ του ευρύτερου κέντρου με την προσωρινή παραχώρηση χώρων που ανήκουν είτε στο υπουργείο 'Αμυνας, είτε στο ευρύτερο δημόσιο, αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων και μεγαλύτερη δύναμη της Τροχαίας στους δρόμους.
Για το θέμα του Flyover θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου, ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ