Πόλος έλξης η Ελλάδα για την ινδική αγορά -Πώς μπορεί να επωφεληθεί η τουριστική βιομηχανία
Υπήρξε και φετος εισροή Αμερικανών, οι συνηθισμένες ορδές από τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αυξανόμενοι αριθμοί Κινέζων, αλλά τώρα η Ελλάδα γίνεται το αγαπημένο τουριστικό μέρος των Ινδών που ανακαλύπτουν τις απολαύσεις της, επισημαίνει η National Herald.
Ο ιστότοπος τουριστικών πληροφοριών Mabrian ανέφερε κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Τουριστικής Έκθεσης του Λονδίνου (World Travel Market London) πως υπάρχει αυξανόμενη απήχηση για την Ελλάδα στη μεγαλύτερη δημοκρατία και υπερμεγέθη αγορά του κόσμου, με περισσότερους Ινδούς να θέλουν να έρθουν.
Η έκθεση της Mabrian
Αυτό φάνηκε σε μια έκθεση που έδειξε το τεράστιο μέγεθος της ινδικής ταξιδιωτικής αγοράς που θα μπορούσε να φτάσει τα 100 εκατομμύρια διεθνή ταξίδια μέχρι το 2030, συγκρίσιμο με τον αριθμό των ετήσιων επισκεπτών στη Γαλλία.
Ο Carlos Cendra, εκπρόσωπος της Mabrian είπε ότι η ανάπτυξη είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, ειδικά την Ελλάδα, να προσαρμόσουν τις προσφορές τους στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των Ινδών ταξιδιωτών.
Τα στοιχεία της Mabrian έδειξαν μεγάλη άνοδο στους Ινδούς τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα, με αύξηση 18,3% από έτος σε έτος το 2023, με τους Ινδούς να επισημαίνουν την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας ως πόλο έλξης για αυτούς και εναλλακτική λύση στη Νοτιοανατολική Ασία.
«Αυτοί οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν μια ευρύτερη τάση Ινδών ταξιδιωτών που εξερευνούν νέους προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, με την Ελλάδα να ξεχωρίζει για την πολιτιστική και βιωματική της ελκυστικότητα», ανέφερε ο τουριστικός ιστότοπος.
Πολιτιστικές εμπειρίες
Πρόσθεσε ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες παρακινούνται από πολιτιστικές εμπειρίες που καθηλώνουν. Οι εκτεταμένες πολιτιστικές προσφορές, οι υπαίθριες δραστηριότητες και οι ιστορικοί χώροι της Ελλάδας που προσφέρουν μια γεύση από την αρχαιότητα πρωταγωνιστούν.
«Οι Ινδοί ταξιδιώτες παρακινούνται από πολιτιστικούς παράγοντες που συνδυάζουν διάφορα ενδιαφέροντα για να δημιουργήσουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες», δήλωσε ο Cendra, προσθέτοντας ότι τα προϊόντα πολιτιστικού και υπαίθριου τουρισμού της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τους Ινδούς επισκέπτες.
Δεν ενδιαφέρονται τόσο για τα σημεία ευεξίας ή τη νυχτερινή ζωή, οι Ινδοί είναι πιο προσανατολισμένοι προς τον πολιτισμό και τις οικογενειακές εμπειρίες.
Η Ελλάδα σημείωσε υψηλή βαθμολογία για το κλίμα, τον ήλιο και τις παραλίες της για τους περισσότερους επισκέπτες που είπαν ότι αισθάνονται ασφαλείς στη χώρα και οτι τη βλέπουν ως έναν ασφαλή προορισμό και έδωσαν υψηλές βαθμολογίες για τη συνολική ικανοποίηση.
Ο ταξιδιωτικός ιστότοπος πρόσθεσε ότι για να επωφεληθούν περαιτέρω από αυτήν την αγορά, οι ελληνικοί τουριστικοί φορείς θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ικανοποίησης από τα προϊόντα και την ανάπτυξη τουριστικών εμπειριών που ευθυγραμμίζονται περισσότερο με τις προτιμήσεις των Ινδών ταξιδιωτών.
«Κατανοώντας τις διαφορετικές ανάγκες αυτού του αναπτυσσόμενου τμήματος, η Ελλάδα μπορεί να εδραιώσει τη θέση της ως κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός για Ινδούς τουρίστες. Η έκθεση της Mabrian παρέχει έναν οδικό χάρτη για τις ελληνικές τουριστικές αρχές και τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις προσφορές τους και να βελτιώσουν τις εμπειρίες τους για ένα τμήμα της αγοράς υψηλών δυνατοτήτων που πρόκειται να αναδιαμορφώσει τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις την επόμενη δεκαετία», προσθέτει η έκθεση.
Η Ελλάδα βρίσκεται σε τροχιά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ στον τουρισμό, αφού περισσότεροι από 31 εκατομμύρια άνθρωποι ήρθαν το 2023, ξοδεύοντας περίπου 20 δισεκατομμύρια ευρώ (21,1 δισεκατομμύρια δολάρια) στον τομέα που είναι η μεγαλύτερη μηχανή εσόδων της χώρας.
Το Υπουργείο Τουρισμού και οι άνθρωποι που ασχολούνται με τον τουρισμό επιθυμούν να αντλήσουν έσοδα και από άλλα μέρη του κόσμου, εκτός από τις παραδοσιακές αγορές όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρώπη.