Οι προορισμοί που προτιμούν οι ταξιδιώτες για να διώξουν τον άγχος
Σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο όπου συχνά κυριαρχεί το άγχος, οι ταξιδιωτικές εταιρείες συνεργάζονται για να αποκαλύψουν τις πιο συναρπαστικές ταξιδιωτικές τάσεις για το 2025—προορισμούς που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να απαλύνουν το άγχος.
Αν λαχταράτε μια πραγματικά αυθεντική και αναζωογονητική απόδραση, γιατί να μην βγείτε από την πεπατημένη; Αγκαλιάστε την ευκαιρία να εξερευνήσετε καινοτόμες και αντισυμβατικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που υπόσχονται όχι μόνο χαλάρωση, αλλά μια βαθύτερη σύνδεση με τον κόσμο γύρω σας. Ανακαλύψτε ποιες είναι η τάση για το 2025 και αφήστε την επόμενη περιπέτειά σας να είναι αυτή που αναζωογονεί το πνεύμα σας, σημειώνει το Εuroweekly.
Σόλο ανδρικά ταξίδια: Mία από τις πιο διαδεδομένες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2025
Ας ξεκινήσουμε με τα σόλο αντρικά ταξίδια, τα οποία σύμφωνα με το Omio είναι σε άνοδο. Ναι. Το 2025, οι ταξιδιωτικές εταιρείες αναμένουν να δουν μια συνεχή αύξηση των ανδρών που περνούν μόνοι τους μέσα από ζούγκλες, βουνά και ερήμους. Αυτή είναι μια τάση που έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενα δεδομένα, όπου τα σόλο γυναικεία ταξίδια είχαν αυξηθεί.
Ο Omio σχολίασε: «Από την ανακάλυψη του εαυτού μέχρι την πνευματική ενδυνάμωση, την ανεξαρτησία μέχρι την οικοδόμηση αυτοπεποίθησης, υπάρχουν πολλά οφέλη στο να ταξιδεύεις μόνος». Πρόσθεσαν: «Τα τελευταία χρόνια, η τάση έχει ηγηθεί σε μεγάλο βαθμό από γυναίκες, αλλά σύντομα θα δούμε μια αύξηση στους μοναχικούς άνδρες ταξιδιώτες με 30 τοις εκατό των ανδρών σε σύγκριση με το 23 τοις εκατό των γυναικών που σχεδιάζουν ένα μεμονωμένο ταξίδι στο 2025." Όχι μόνο οι άντρες σχεδιάζουν να απογειωθούν σε σόλο εγχειρήματα, αλλά και να ξετρελαθούν ενώ το κάνουν, με μέσο όρο το 28 τοις εκατό των ανδρών να σχεδιάζουν να ξοδέψουν πάνω από 2.400 ευρώ.
Γιατί να μην βγείτε από την πεπατημένη για το 2025;
Ο ιστότοπος Expedia έχει μια διαφορετική ιδέα στο μανίκι του. Προβλέπει ότι οι ταξιδιώτες θα προσθέσουν και παρακάμψεις. Αυτές περιλαμβάνουν τοποθεσίες κοντά σε hotspots που μπορούν να προστεθούν στο κύριο ταξίδι. Κάνουν ιδανικές τις ημερήσιες εκδρομές. Ένα παράδειγμα αυτού θα ήταν η Χιρονα, ένας δημοφιλής προορισμός παράκαμψης από τη δημοφιλή τουριστική τοποθεσία, τη Βαρκελώνη. Ή γιατί όχι η Ρεμς από το Παρίσι ή η Μπρέσια από το Μιλάνο;
Κρατήσεις με δείπνο
Η ιστοσελίδα κρατήσεων hotels.com έχει παρατηρήσει μια διαφορετική τάση: κρατήσεις με δείπνο. Φαίνεται ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν κρατήσεις που περιλαμβάνουν γεύματα. Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο συχνά γεμίζουν με εστιατόρια με πρωταγωνιστές σεφ με αστέρια Michelin.
Οι θετικές κριτικές για εστιατόρια ξενοδοχείων, σεφ και μπαρ έχουν αυξηθεί εκθετικά, σηματοδοτώντας ότι αποτελούν δημοφιλή επιλογή για τους επισκέπτες.
Οut with fomo, in with jomo: η τελευταία ταξιδιωτική τάση
Ακολουθεί ένα αρκτικόλεξο: Ξεχάστε το FOMO (φόβος να χάσετε). καλωσορίσατε JOMO (χαρά να χάσετε). Ο ιστότοπος κρατήσεων, Vrbo ισχυρίζεται ότι οι ταξιδιώτες στρέφονται για άλλη μια φορά σε μια πιο αισιόδοξη-μινιμαλιστική ταξιδιωτική προοπτική.
Η συνεχής πίεση στους ταξιδιώτες να αποσπάσουν κάθε στιγμή για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να αποφύγουν τον πανικό της απώλειας μιας βασικής στιγμής, σκηνής ή ευκαιρίας φωτογραφίας φαίνεται να παίζει στο μυαλό πολλών στις μέρες μας. Ωστόσο, σύμφωνα με τη Vrbo, το 2025 θα δει τους ταξιδιώτες να αγκαλιάζουν τις χαμένες ευκαιρίες τους.
Η Vrbo σχολίασε: «Τα ταξίδια JOMO σημαίνεουν να κάνεις διακοπές για να ξεφύγεις από τη φασαρία της καθημερινότητας και να μένεις σε άνετες καμπίνες ή ήσυχα παραθαλάσσια σπίτια για να τονώσεις τη χαλάρωση και την επανασύνδεση με τον εαυτό σου. Φαίνεται ότι ο καλύτερος τρόπος για να ζήσετε το ταξίδι JOMO είναι να μείνετε σε ένα απομονωμένο κατάλυμα δίπλα στη λίμνη ή ένα γραφικό παραθαλάσσιο σπίτι. Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο ισχυρίζονται ότι ένιωσαν λιγότερο άγχος και αίσθημα απόδρασης από την καθημερινότητα.