Πάρος: Τουριστική προβολή στην αγορά της Ινδίας - «Το νησί που μοιάζει με καρτ ποστάλ»
Το αφιέρωμα, όπως τονίζεται από την εταιρεία marketing του δήμου MTC group, συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό από διάφορα σημεία του νησιού από τα οποία, φυσικά, δεν λείπει το γραφικό ηλιοβασίλεμα.
Με τίτλο «Το νησί που μοιάζει με καρτ ποστάλ προσφέρει την απόλυτη γοητεία της Ελλάδας σε μια τέλεια συσκευασία», το ταξιδιωτικό ηλεκτρονικό περιοδικό της Ινδίας Outlooktraveller δημοσιεύει αποκλειστικό αφιέρωμα για την Πάρο, έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη της δημοσιογράφου Karen Faye DSouza στο νησί.
Όπως γράφει, «Η Πάρος έχει πολλά ενδιαφέροντα μέρη για επίσκεψη, γι' αυτό είναι καλή ιδέα να το προγραμματίσετε εκ των προτέρων. Μια ξενάγηση θα σας βοηθήσει να καλύψετε τα πιο σημαντικά αξιοθέατα». Αναφέρεται στην Εκατονταπυλιανή και την ιστορία της , ενώ ιδιαίτερη αναφορά κάνει στις Λεύκες και την Παροικιά.
Το αφιέρωμα, όπως τονίζεται από την εταιρεία marketing του δήμου MTC group, συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό από διάφορα σημεία του νησιού από τα οποία, φυσικά, δεν λείπει το γραφικό ηλιοβασίλεμα.
Το Outlook Traveler είναι το πιο ευρέως διαβασμένο ταξιδιωτικό περιοδικό και ιστότοπος της Ινδίας με σημαντική επιρροή στην επιλογή ταξιδιών. Η αγορά εξερχόμενων ταξιδιών της Ινδίας, αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 11% και να ξεπεράσει τα 44 δις. δολάρια έως το 2032, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του κλάδου.
Η αυξημένη ζήτηση για εξερχόμενα ταξίδια, αντανακλά τις εξελισσόμενες φιλοδοξίες και τη βελτίωση των οικονομικών δυνατοτήτων της ολοένα αυξανόμενης ινδικής μεσαίας τάξης και του νεανικού πληθυσμού, οι οποίοι αναζητούν όλο και περισσότερο διεθνείς ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Οι κάτοχοι ινδικών διαβατηρίων, απολαμβάνουν πλέον πρόσβαση χωρίς βίζα ή βίζα κατά την άφιξη σε 57 χώρες, ωθώντας το ινδικό διαβατήριο 7 θέσεις υψηλότερα, στην 80η θέση στον δείκτη Henley Passport Index. Επιπλέον, με την Ινδία να διεκδικεί πρόσφατα τον τίτλο της πολυπληθέστερης χώρας στον κόσμο, η ασιατική χώρα αναδεικνύεται σταδιακά ως μια ισχυρή δύναμη στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού, γεγονός που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τους παράγοντες του κλάδου.