Οι Coldplay διπλασίασαν τα έσοδα των Airbnb στην Αθήνα
Οι δύο συναυλίες των Coldplay στην Αθήνα ήταν ένα γεγονός που προσέλκυσε θαυμαστές τους τόσο από την Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό.
Αποτέλεσμα να «εκτιναχθεί» η ζήτηση για καταλύματα τύπου Airbnb. Και όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, η αύξηση της ζήτησης επέφερε και αύξηση στις τιμές διαμονής στα εν λόγω καταλύματα.
Ο λεγόμενος «τουρισμός πάθους», που αφορά ταξίδια για την παρακολούθηση συναυλιών, αθλητικών και πολιτιστικών διοργανώσεων, δημιουργεί αυξημένα έσοδα στους προορισμούς.
Πρωτόγνωρη πληρότητα
Με βάση τα στοιχεία της Beyond Pricing το εργαλείο τιμολόγησης για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και τα οποία επικαλείται η ιστοσελίδα bnbnews.gr, η πληρότητα των καταλυμάτων τύπου Airbnb στην Αθήνα στις 9 Ιουνίου, έφτασε στα πρωτόγνωρα επίπεδα του 81,5%. Να σημειωθεί ότι πέρυσι την ίδια ημέρα ήταν στο 64%.
Με τη ζήτηση να είναι τόσο αυξημένη, είναι λογικό ότι αυξήθηκαν και οι τιμές. Έτσι από τα 100 ευρώ που ήταν πέρυσι η μέση τιμή διανυκτέρευσης (ADR), αυτές τις ημέρες έφτασε στα 144 ευρώ.
Με αυτή την αύξηση στις πληρότητες και την άνοδο της τιμής, τα έσοδα ανά διανυκτέρευση (RevPAN) για τους οικοδεσπότες σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με πέρυσι. Από λίγο περισσότερο από 69 ευρώ πέρυσι, εκτοξεύτηκαν σε πάνω από 133 ευρώ φέτος για τις ημέρες των δύο συναυλιών.
Είναι προφανές ότι η διπλή συναυλία των Coldplay αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους οικοδεσπότες και τους διαχειριστές Airbnb να επωφεληθούν από την αυξημένη ζήτηση και να ενισχύσουν τα περιθώρια κέρδους τους θέτοντας υψηλότερες τιμές για τις καταχωρήσεις τους. Και καθώς φαίνεται, πολλοί ταξιδιώτες ήταν πρόθυμοι να επενδύσουν περισσότερα για να εξασφαλίσουν τη σωστή τοποθεσία και να απολαύσουν μια ξεχωριστή εμπειρία στην πόλη. Να σημειωθεί ότι από τα 122.000 εισιτήρια, τα 40.000 αγοράστηκαν από αλλοδαπούς.