Ποια είναι τα καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο - Η λίστα με τα 12 κορυφαία

Μια νέα λίστα, που κυκλοφόρησε από τον όμιλο Luxury Travel Intelligence (LTI), που απευθύνεται μόνο σε μέλη, κατατάσσει τις ξενοδοχειακές αλυσίδες και όχι τα μεμονωμένα καταλύματα, όπως αναφέρει το CNBC.

Η κατάταξη αναλύει πολλά ξενοδοχεία με λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας περισσότερα από 100 κριτήρια για να αξιολογήσει την ικανότητα μιας αλυσίδας -από το ήθος της μέχρι το προσωπικό της- σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας.

Οι συνδρομές του Luxury Travel Intelligence κοστίζουν 700 δολάρια ετησίως και παρέχουν πρόσβαση στην ταξιδιωτική έρευνα του ομίλου. Δεν προωθεί διαφημίσεις και η έρευνα είναι ανεξάρτητη και χρηματοδοτείται από τις συνδρομές, ;όπως αναγράφεται στην ιστοσελίδα του LTI.

Mandarin Oriental

Η κατάταξη του Luxury Travel Intelligence για το 2023 είναι:

  1. Mandarin Oriental
  2. Oetker Collection
  3. Auberge Resorts Collection
  4. Six Senses
  5. Aman
  6. Belmond
  7. Four Seasons
  8. One&Only
  9. Rocco Forte Ξενοδοχεία
  10. Rosewood
  11. Peninsula
  12. Raffles
Aubergeresorts

Για πρώτη φορά, το Mandarin Oriental κατέλαβε την πρώτη θέση - ξεπερνώντας με πολύ μικρή διαφορά το Oetker Collection, σύμφωνα με τα αποτελέσματα.

Η Oetker Collection διαθέτει 12 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το Le Bristol στο Παρίσι, το Hotel du Cap-Eden-Roc στην Αντίμπ της Γαλλίας και το The Lanesborough στο Λονδίνο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Oetker Collection.

Η Auberge Resorts Collection - που κατατάσσεται τρίτη στη λίστα - διαθέτει ξενοδοχεία όπως το Mauna Lani στη Χαβάη, το The Lodge at Blue Sky στο Park City της Γιούτα και το The Vanderbilt στο Newport του Rhode Island. Αυτά είναι μόνο τρία από τα 27 ξενοδοχεία και θέρετρα που ανήκουν στο εμπορικό σήμα Auberge.

Το 2022, η Six Senses κατέλαβε την 1η θέση, ακολουθούμενη από την Mandarin Oriental (2η θέση) και την Rosewood (3η θέση).

Δύο brands είναι νέα στη λίστα φέτος: Peninsula Hotels και Raffles Hotels & Resorts.

Το Luxury Travel Intelligence χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για την αξιολόγηση των ξενοδοχείων ο οποίος έχει μέγιστο σκορ 4.663 βαθμών, δήλωσε ο Michael Crompton, συνιδρυτής της Luxury Travel Intelligence.

Φέτος, η εταιρεία συμπεριέλαβε 130 κριτήρια, αξιολογώντας παράγοντες όπως το φαγητό στο δωμάτιο, η διαδικασία πριν από την άφιξη των επισκεπτών και το αποτύπωμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέφερε ο Crompton στο CNBC Travel. Ο όμιλος χρησιμοποιεί ένα σύστημα βασισμένο σε πόντους για να αφαιρέσει την «αναπόφευκτη συναισθηματικότητα και την προσωπική γνώμη» από την κατάταξη, είπε.

Ο Crompton σημείωσε επίσης ότι οι επενδύσεις των εμπορικών σημάτων - είτε σε νέα ξενοδοχεία είτε στην ανακαίνιση των υφιστάμενων - ήταν ένας σημαντικός παράγοντας φέτος.

Η LTI επισήμανε επίσης και άλλα brands που, όπως είπε o Crompton, «αξιολογήθηκαν επαρκώς» ώστε να παρακολουθούνται.

Τα επιπλέον εμπορικά σήματα είναι τα εξής: 1 Hotels, Alila, Anantara, Banyan Tree, Como, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St Regis, Taj, The Luxury Collection και Viceroy.

Τέλος,τα brands που διαθέτουν λιγότερα από 10 καταλύματα - το ελάχιστο απαιτούμενο για να μπουν στη λίστα - αλλά βαθμολογήθηκαν υψηλά είναι τα εξής: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection και Virgin Limited Edition.

ΣΧΕΤΙΚΑ