Οι χρήστες δεν εμπιστεύονται πλέον το ίντερνετ
Το ίντερνετ αποτελεί έναν ωκεανό πληροφοριών, όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το εμπιστεύονται πλέον για να καταχωρήσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε το Facebook, μετά το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica και την διαρροή των προσωπικών δεδομένων 50 εκατ. χρηστών, που καταδεικνύει την έλλειψη εμπιστοσύνης πλέον που υπάρχει για τον χώρο του διαδικτύου.
Το 52,2% των ερωτηθέντων παγκοσμίων δήλωσαν πως δεν είναι πεπεισμένοι για την ασφάλεια στο ίντερνετ, με το ποσοστό αυτό να είναι αυξημένο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό που βρισκόταν στο οριακό 51,5%. Η έρευνα επίσης αποκάλυψε επίσης πως οι χρήστες αλλάζουν πλέον τον τρόπο που χρησιμοποιούν το ίντερνετ με στόχο να περιορίσουν τον κίνδυνο να υπάρξει παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων.
Το να μοιράζονται οι χρήστες όλο και λιγότερες πληροφορίες, αποτελεί δυσάρεστη είδηση για εταιρείες όπως το Facebook και η Google που βασίζονται στον διαμοιρασμό των πληροφοριών και την είσοδο στους ιστότοπους τους, για να πετυχαίνουν καλύτερες στοχευμένες διαφημίσεις.
Τα ευρήματα της έρευνας αποδεικνύουν την ανάγκη για ισχυρότερη νομοθέτηση σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Όπως αναφέρεται στην έρευνα: «Στην Ευρώπη, η εμπιστοσύνη των χρηστών για την διαδικτυακή τους ασφάλεια αυξήθηκε κατά 8% σε σχέση με πέρσι, πιθανότατα εξαιτίας της εφαρμογής του GDPR που επέβαλλε η Ε.Ε. τον Μάιο του 2018».
Όσον αφορά τον χώρο του διαδικτύου υπάρχει ένας ξεκάθαρος δεσμός μεταξύ εμπιστοσύνης και μελλοντικών εσόδων, με τους τεχνολογικούς γίγαντες όπως το Facebook, η Google και η Apple να δηλώνουν πλέον δεκτικοί σε νέους νόμους για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, με την ελπίδα να μπορέσουν να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών.