Honor: Στόχος η πεντάδα των κορυφαίων smartphone brands

NEWSROOM
Honor

Στην παγκόσμια πεντάδα των κορυφαίων smartphone brand στοχεύει η Honor. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η Honor γνωστοποίησε στο Παρίσι, με την ευκαιρία του παγκόσμιου λανσαρίσματος του Honor View20, την αναβάθμιση της ταυτότητάς της με το νέο slogan «Honor my World», καθώς και την έναρξη σημαντικών συνεργασιών με τη Moschino, την Vivienne Tam και το Fortnite.

«Η Honor σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2018. Αυτό μας έχει φέρει πιο κοντά στον στόχο μας να γίνουμε ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brand μέσα σε τρία χρόνια. Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο αγαπητό tech brand στους νέους παγκοσμίως. Σε αυτό το πλαίσιο, ανανεώνουμε την ταυτότητά μας για να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κοινού μας στους τομείς της τεχνολογίας, του design, της προσωπικής έκφρασης και της αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Αυτή η μετάβαση θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο βήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικής ανάπτυξής μας» δήλωσε ο πρόεδρος της Honor, George Zhao.

Την περασμένη χρονιά, κατά τη διάρκεια του CES 2018, η Honor ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι σκοπεύει να γίνει ένα από τα 5 κορυφαία brand smartphone brand μέσα στα επόμενα 3 χρόνια. Έναν χρόνο μετά, η Honor έχει πετύχει ήδη τον στόχο της σε σημαντικές αγορές. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του GfK, η Honor διατηρεί τη δεύτερη θέση στη Ρωσία, είναι στο top 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ουκρανία και στο top 5 σε Γαλλία, Αγγλία και Τσεχία.

Όπως σημειώνεται, μεταξύ άλλων, στη σχετική ανακοίνωση, σύμφωνα με έρευνα του World Youth Congress & Disrupt Creative, το 52% των νέων περιγράφει τον εαυτό του σαν «global citizen» και ζητά περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Και σε αυτό το κομμάτι, η Honor έχει καταφέρει να ανταποκριθεί, καθώς το κοινό της ανά τον κόσμο διοργάνωσε περισσότερες από 200 εκδηλώσεις μέσα στο 2018, ενώ ο αριθμός τους έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια.

Θέλοντας να καινοτομήσει στον σχεδιασμό και στην αισθητική, η Honor εισήγαγε ένα νέο logo με κινούμενο χρώμα. Το concept του κινούμενου χρώματος αντιπροσωπεύει τη «ζεστασιά» της τεχνολογίας, καθώς και τη διαφορετικότητα στη νεανική κουλτούρα. Αυτός ο δημιουργικός σχεδιασμός δίνει στη Honor τη δυνατότητα να συνδυάσει αισθητική και τεχνολογία με σκοπό να αναπτύξει ακόμα περισσότερα προϊόντα με μοναδικό design για τους νέους παγκοσμίως.

Η Honor δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει επαναστατικές τεχνολογίες και design μέσω μίας έξυπνης και κυρίως προσωποποιημένης εμπειρίας χρήσης, που θα καλύπτει κάθε πτυχή του lifestyle των νέων και θα θέσει τις τάσεις για μία νέα μοντέρνα tech κουλτούρα. Με το slogan «Honor My World», η Honor παρακινεί τους νέους σε όλον τον κόσμο να δραστηριοποιηθούν και να απολαύσουν κάθε στιγμή της ζωής τους.

Θέτοντας σε προτεραιότητα τη συνεργασία με brands με μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό, η Honor διευρύνει τους ορίζοντές της με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος στο Παρίσι, η Honor ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Moschino, ένα brand με μεγάλη ιστορία στον χώρο της μόδας. Επίσης, έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με τη διεθνή σχεδιάστρια μόδας, Vivienne Tam, ενισχύοντας τη νέα ταυτότητά της ως ένα μοντέρνο tech brand.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ