Ενας στους τρεις χρήστες του ίντερνετ στρέφεται στην διαδικτυακή εκπαίδευση
Το 2024, το 33% των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ ανέφερε ότι είχε παρακολουθήσει ένα διαδικτυακό μάθημα ή είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό κατά τους 3 μήνες πριν από την έρευνα. Πρόκειται για αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων (π.μ.) σε σύγκριση με το 2023 (30%).
Η Ιρλανδία κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό χρηστών του διαδικτύου που ασχολούνται με τη διαδικτυακή μάθηση (61%), ακολουθούμενη από την Ολλανδία (59%) και τη Φινλανδία (53%), σύμφωνα με την Eurostat.
Αντίθετα, η διαδικτυακή εκπαίδευση ήταν λιγότερο διαδεδομένη στη Ρουμανία (10%), την Κύπρο (11%) και τη Βουλγαρία (17%).
Όταν εξετάζονται συγκεκριμένες μέθοδοι διαδικτυακής μάθησης, το 18% των χρηστών του διαδικτύου έκανε ένα διαδικτυακό μάθημα το 2024, το οποίο ήταν πιο διαδεδομένο στην Ιρλανδία (36%), τη Φινλανδία και την Ισπανία (και οι δύο 32%). Ταυτόχρονα, το 29% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποίησε διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, με το μεγαλύτερο ποσοστό να καταγράφεται στην Ολλανδία (53%), την Ιρλανδία (52%) και τη Φινλανδία (46%).