Zoom: Η εταιρεία που εκτοξεύθηκε στην πανδημία κάνει rebranding -Αφήνει τα βίντεο και επικεντρώνεται στο AI

NEWSROOM
Zoom- Φωτογραφία AP
Zoom- Φωτογραφία AP

Η Zoom, η εταιρεία που έγινε γνωστή για το λογισμικό τηλεδιάσκεψης που βοηθούσε τους εργαζόμενους να πραγματοποιούν meetings κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού όταν όλος ο κόσμος ήταν σε καθεστώς lockdown, θέλει τώρα να συνδυάσει το όνομά της με την τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με όσα έγραψε ο CEO Έρικ Γουάν σε κείμενο που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, ανακοινώνοντας μια σημαντική αλλαγή στην επωνυμία της.

Η εταιρεία που προηγουμένως ονομαζόταν «Zoom Video Communications Inc.» θα λέγεται πλέον «Zoom Communications Inc.», αναφέρεται στην ανάρτηση, καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται σε μια «AI First», όπως την αναφέρει, προσέγγιση στις εταιρικές επικοινωνίες.

Για την εταιρεία, η προσέγγιση AI First σημαίνει ότι «υιοθετούμε μια ομαδοποιημένη προσέγγιση για την ανάπτυξη εργαλείων και προϊόντων με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη που σας επιτρέπουν να εργάζεστε πιο ευτυχισμένοι, πιο έξυπνα και πιο γρήγορα», αναφέρει η σχετική ανάρτηση.

«Ενεργός σε όλο το Zoom Workplace, ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, μας απελευθερώνει προκειμένου να επικεντρωθούμε σε πιο σημαντικές εργασίες και ελαχιστοποιεί τον χρόνο που σπαταλιέται στις λιγότερο σημαντικές», ανακοίνωσε η εταιρεία. «Συνοψίζοντας τα σημαντικότερα σημεία των συσκέψεων, συντάσσοντας απαντήσεις σε mail και βοηθώντας στην προετοιμασία για τα meetings, ο βοηθός τεχνικής νοημοσύνης μας, είναι εκεί για να σας εξοικονομήσει χρόνο».

Η εταιρεία προσθέτει ότι ο στόχος των νέων λειτουργιών είναι να απελευθερώσουν τους χρήστες από εργασίες μιας ολόκληρης ημέρας επιτρέποντας τους να εργάζονται «μόνο τέσσερις ημέρες την εβδομάδα».

Μεγάλες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη

Η Zoom δεν είναι η μοναδική εταιρεία που αναθεώρησε την επιχειρηματική της πορεία και στρατηγική στον απόηχο της έκρηξης της τεχνητής νοημοσύνης. Μεγάλες εταιρείες όπως η Amazon, η Google και η Meta επενδύουν επιθετικά στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.

Η Amazon, η Google, η Meta και η Microsoft αναμένεται να επενδύσουν 300 δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες που συνδέονται με την τεχνητή νοημοσύνη το επόμενο έτος και το 2026 το ποσό αναμένεται να είναι ακόμη μεγαλύτερο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Morgan Stanley.

Στις 30 Οκτωβρίου, η Microsoft αποκάλυψε για πρώτη φορά μια επένδυση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην OpenAI, σύμφωνα με τα αρχεία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ. Στο παρελθόν είχε περιγράψει τη σχέση της με την OpenAI ως εταιρική και όχι επένδυση μετοχικού κεφαλαίου.

«Έχουμε μια μακροχρόνια συνεργασία με την OpenAI, μια κορυφαία εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης τεχνητής νοημοσύνης», έγραψε η Microsoft στην ετήσια κατάθεσή της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στα τέλη Ιουλίου. «Αναπτύσσουμε τα μοντέλα της OpenAI σε όλα τα προϊόντα μας», πρόσθεσε.

Την ίδια ώρα στα γραφεία της Google, o CEO Σουντάρ Πιντσάι δήλωσε ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο του νέου κώδικα που δημιουργείται στην Google παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Ο Πιντσάι δήλωσε τον Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη του τρίτου τριμήνου της εταιρείας, ότι η χρήση AI στον προγραμματισμό «ενισχύει την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα» εντός της Google. Αφού δημιουργηθεί ο κώδικας, ελέγχεται και αναθεωρείται από τους εργαζόμενους, πρόσθεσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ