OpenAI: Ανακοίνωσε την κυκλοφορία του SearchGPT και ετοιμάζεται για «μάχη» με την Google

NEWSROOM
Η μηχανή αναζήτησης SearchGPT
Η μηχανή αναζήτησης SearchGPT / Φωτογραφία OpenAI

Εδώ και καιρό υπήρχαν φήμες ότι η OpenAI σκοπεύει να μπει στα «χωράφια» της Google με τη δική της μηχανή αναζήτησης.

Τελικά οι φήμες επιβεβαιώθηκαν καθώς η εταιρεία που δημιούργησε το ChaGPT ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την κυκλοφορία του SearchGPT, μιας μηχανής αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη που παρέχει πρόσβαση σε πληροφορίες από το διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο.

Εκτός από την Google, η OpenAI θα πρέπει να ανταγωνιστεί την Bing, μηχανή αναζήτησης της Microsoft η οποία είναι ο μεγαλύτερος χρηματοδότης της, αλλά και την PerplexityAi, η οποία έχει την υποστήριξη του Τζεφ Μπέζος και της Nvidia.

Η OpenAI δήλωσε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι εγγραφές στο νέο της πρόγραμμα το οποίο επί του παρόντος βρίσκεται σε δοκιμαστική έκδοση και δοκιμάζεται από μια μικρή ομάδα χρηστών και εκδοτών. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέτει όλο και περισσότερα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά του ChatGPT με την πάροδο του χρόνου.

Η Google κυριαρχεί στην αγορά των μηχανών αναζήτησης με το μερίδιο της να φτάνει το 91,1%, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης ιστοσελίδων Statcounter, την οποία επικαλείται το Reuters σε ρεπορτάζ του.

Τι προσφέρει το SearchGPT

Το SearchGPT θα παρέχει στους χρήστες μια περίληψη σχετικά με την αναζήτηση που έχουν κάνει, φυσικά με τις πηγές του κειμένου να αναγράφονται κανονικά, σύμφωνα με όσα έγραψε στο blog της η OpenAI. Οι χρήστες θα είναι επίσης σε θέση να υποβάλλουν επιπλέον διευκρινιστικές ερωτήσεις σαν να μιλάνε σε chatbot.

Η εταιρεία θα δώσει στους εκδότες πρόσβαση σε εργαλεία για τη διαχείριση του τρόπου με τον οποίο το περιεχόμενό τους εμφανίζεται στα αποτελέσματα του SearchGPT. Η News Corp και η Atlantic είναι οι εκδότες με τους οποίους συνεργάζεται άμεσα η OpenAI για το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Το SearchGPT φέρνει ακόμα πιο κοντά τους εκδότες και την OpenAI μετά και τις πρόσφατες συμφωνίες αδιοτότηςη περιεχομένου από μεγάλους οργανισμούς όπως το Associated Press, η News Corp και η Axel Springer.

Οι μεγάλες μηχανής αναζήτησης προσπαθούν να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στις αναζητήσεις τους από τότε που το ChatGPT ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022. Η Microsoft λόγω της έγκαιρης επένδυσης της, υιοθέτησε την τεχνολογία της OpenAI στην μηχανή αναζήτησης Bing, ενώ από την πλευρά της η Google έχει παρουσιάσει τις αλλαγές με την ενσωμάτωση του AI στις υπηρεσίες της τον Μάιο.

ΣΧΕΤΙΚΑ