Google: Μπλόκαρε ή αφαίρεσε περισσότερες από 5,5 δισ. διαφημίσεις

NEWSROOM
κτίριο Google
Φωτογραφία: Shutterstock

Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων.

Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Gemini, για να καταστήσει τις προσπάθειές επιβολής των πολιτικών της ταχύτερες, ισχυρότερες, και πιο ακριβείς.

Συνοπτικά:

  • Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε περισσότερες από 5,5 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι επενέβη σε περισσότερες από 9.000 διαφημίσεις ανά λεπτό
  • Περιόρισε περισσότερες από 6,9 δισ. διαφημίσεις
  • Ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκατ. λογαριασμούς διαφημιστών για σοβαρές παραβιάσεις των πολιτικών της εταιρείας, σχεδόν τους διπλάσιους από το 2022
  • Αφαίρεσε διαφημίσεις σε περισσότερες από 2,1 δισ. ιστοσελίδες
  • Προστέθηκαν ή ενημερώθηκαν 31 πολιτικές που αφορούσαν τόσο διαφημιζόμενους όσο και εκδότες το 2023
ΣΧΕΤΙΚΑ