To ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται φορητό
Σχεδόν το 25% των Ευρωπαίων πραγματοποιεί αγορές μέσω κινητών συσκευών έως και τρεις φορές τον μήνα, ενώ σαφώς πιο εξοικειωμένο εμφανίζεται ποσοστό καταναλωτών της τάξης του 7% που πραγματοποιεί αγορές σε καθημερινή βάση.
Σχετική έρευνα της PayPal, καταγράφει τα ανωτέρω στοιχεία και καλεί τις επιχειρήσεις λιανικής να σχεδιάζουν websites που λαμβάνουν πρώτα υπόψιν τις μικρές -σε σχέση με τους υπολογιστές- οθόνες των κινητών τηλεφώνων και των tablets. Η PayPal, σχολιάζει επίσης πως ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο αποτελεί η ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας. Η εταιρεία σημειώνει χαρακτηριστικά ότι η μείωση του χρόνου φόρτωσης κατά 1,6 δευτερόλεπτο μπορεί να ενισχύσει τον ετήσιο τζίρο έως και κατά 10%.
Η PayPal σημειώνει επίσης πως οι περισσότεροι Ευρωπαίοι προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές με βάση το δικό τους νόμισμα, αφού αυτό τους δίνει μεγαλύτερη ευχέρεια συγκρίσεων.