Μοναδική τεχνολογική καινοτομία από τη L 'Oreal
Η L’Oreal συνεχίζει να επενδύσει στη τεχνολογία και στo Consumer Electronics Show 2019 η εταιρεία παρουσίασε τη νέα καινοτομία που είναι ένας αισθητήρας όπου ελέγχει τα επίπεδα του pH στο δέρμα μας. Το My Skin Track pH απέσπασε το Βραβείο Καινοτομίας «Best of Innovation» του CES για το 2019, στην κατηγορία Φορέσιμων Τεχνολογικών Προϊόντων (Wearable Technology Products).
Όπως σημειώνει η L’Oreal θα επιτρέπει την εύκολη μέτρηση των ατομικών επιπέδων του pH του δέρματος και τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων περιποίησης για την καλύτερη δυνατή φροντίδα του δέρματος, καθώς θα συλλέγει και θα χρησιμοποιεί για τη διεξαγωγή ακριβών μετρήσεων ανεπαίσθητες ποσότητες ιδρώτα.
Η νέα καινοτομία το My Skin Track pH δημιουργήθηκε από τη L'Oréal σε συνεργασία με την Epicore Biosystems, εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των πλατφορμών μικρορευστομηχανικής (microfluidic platforms) και των εύκαμπτων φορέσιμων αισθητήρων.
Κατά του παρουσίασή του καινοτόμου προϊόντος ο Guive Balooch, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος του L’Oréal Technology Incubator, παραρτήματος του Τμήματος Έρευνας & Καινοτομίας της L’Oréal σημείωσε ότι «Η επιστημονική και ιατρική κοινότητα γνωρίζει εδώ και καιρό τη σχέση ανάμεσα στα επίπεδα pH του δέρματος και στις κοινές δερματικές παθήσεις που εκατομμύρια άνθρωποι βιώνουν καθημερινά», και συμπλήρωσε πως «Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε την προηγμένη αυτή τεχνολογία για να δώσουμε δύναμη στους καταναλωτές, μέσω ουσιωδών πληροφοριών σχετικά με τη δερματική τους πάθηση που θα τους βοηθήσουν να βρουν τα κατάλληλα προϊόντα για τις προσωπικές τους ανάγκες. Στη L'Oréal, γνωρίζουμε ότι το μέλλον της ομορφιάς είναι η υγεία. Γι’ αυτό, έχουμε δεσμευτεί να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουμε ενημέρωση και αποτελεσματικές λύσεις σε όλους τους συνειδητοποιημένους σε θέματα υγείας καταναλωτές μας.»
Όταν το pH του δέρματος χάνει την ισορροπία του, μπορεί να πυροδοτήσει φλεγμονώδεις αποκρίσεις. Οι αποκρίσεις αυτές ενδέχεται να οδηγήσουν σε συνήθη δερματικά προβλήματα που περιλαμβάνουν την ξηρότητα, το έκζεμα και την ατοπική δερματίτιδα. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με την Εθνική Ένωση για το Έκζεμα (National Eczema Association), 1 στους 10 Αμερικανούς (31,6 εκατομμύρια) έχει κάποια μορφή εκζέματος.
«Το pH είναι ένας από τους σημαντικότερους δείκτες της υγείας του δέρματος», λέει ο δερματολόγος της La Roche-Posay Δρ. Thomas Luger. «Είναι κάτι για το οποίο με ρωτούν συχνά οι ασθενείς μου, όμως, μέχρι σήμερα, ήταν πολύ δύσκολο να μετρηθεί το pH έξω από το περιβάλλον ενός κλινικού εργαστηρίου. Αυτό το εργαλείο έχει τη δυνατότητα τόσο να εμπνεύσει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν πιο υγιεινές συνήθειες σε ό,τι αφορά την περιποίηση του δέρματός τους, όσο και να προσφέρει στους επαγγελματίες υγείας έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο να συνιστούν θεραπείες».
«Είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τη L'Oréal, εταιρεία με τεράστια εμπειρογνωμοσύνη στην επιστήμη της περιποίησης του δέρματος, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου τρόπου χρήσης αυτής της τεχνολογίας που προάγει την περαιτέρω έρευνα και την κατανόηση του pH του δέρματος», λέει ο Roozbeh Ghaffari, Δρ., Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Epicore Biosystems.
Το My Skin Track pH αποτελεί προέκταση των προσπαθειών της L’Oréal να αξιοποιήσει νέες τεχνολογίες για την υποστήριξη της υγείας του δέρματος. Τον Νοέμβριο του 2018, η L’Oréal λάνσαρε το My Skin Track UV από τη La Roche-Posay, έναν προσωπικό αισθητήρα UV που είναι διαθέσιμος αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα Apple στις ΗΠΑ και στο apple.com.
«Το νέο αυτό πιλοτικό μοντέλο αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στο ταξίδι της La Roche-Posay στον χώρο της τεχνολογίας ομορφιάς. Δέσμευσή μας είναι να θέσουμε την επιστημονική πρόοδο στη διάθεση των καταναλωτών, για να τους βοηθήσουμε να φροντίσουν το δέρμα τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», λέει η Laetitia Toupet, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της La Roche-Posay.
Το My Skin Track pH θα παρουσιαστεί, σε πρώτο στάδιο, το 2019 μέσω επιλεγμένων δερματολόγων της La Roche-Posay στις ΗΠΑ, με στόχο να συγκεντρωθούν νέα στοιχεία και, τελικά, να τεθεί ως προϊόν στη διάθεση των καταναλωτών.