Πώς η Apple καταφέρνει να διαχειριστεί (καλύτερα) την πτώση των τεχνολογικών εταιρειών
Η Apple κατάφερε να ξεπεράσει τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street όσον αφορά τα έσοδα και τα κέρδη του τριμήνου που ολοκληρώθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου, παρά το γεγονός ότι η εποχή είναι ιδιαιτέρως δύσκολη για τις τεχνολογικές εταιρείες, ενώ η ζήτηση για τα καινούργια iPhone που παρουσίασε ίσως αποδειχτεί μικρότερη από το αναμενόμενο.
Ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 90 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της περυσινής χρονιάς. τα κέρδη έφτασαν τα 20,7 δισεκατομμύρια δολάρια αυξημένα κατά λιγότερο από 1% σε σχέση με πέρυσι.
«Τα αποτελέσματα του τριμήνου που ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο συνεχίζουν να καταδεικνύουν την ικανότητά μας να λειτουργούμε αποτελεσματικά, παρά τις προκλήσεις και τις μακροπρόθεσμες δυσοίωνες προβλέψεις για την οικονομία», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Λούκα Μαέστρι.
Οι πωλήσεις των προϊόντων της Apple ενισχύθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση στα περίπου 71 δισεκατομμύρια δολάρια – μία πτώση στο ρυθμό αύξησης σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αλλά καλύτερα από το αναμενόμενο.
Καθώς οι καταναλωτές παλεύουν με τον υψηλό πληθωρισμό και τους φόβους για πιθανή ύφεση – και εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, με ένα εξαιρετικά υψηλό δολάριο – υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με το κατά πόσο η Apple θα καταφέρει να πείσει τους χρήστες να κάνουν αναβάθμιση στις συσκευές τους.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης με επενδυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι η εταιρεία χτύπησε ρεκόρ εσόδων από το iPhone.
Όσον αφορά τον τομέα των υπηρεσιών, που περιλαμβάνει πληρωμένες συνδρομές για προϊόντα της εταιρείας, όπως το Apple TV+ και το Apple Music, οι πωλήσεις έφτασαν τα 19,2 δισεκατομμύρια αυξημένες κατά περίπου 5% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς – σηματοδοτώντας μία μείωση στο ρυθμό ανάπτυξης.
Ο τομέας των υπηρεσιών θεωρείται μία μονάδα του τεχνολογικού κολοσσού με ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το μέλλον της εταιρείας, σχεδιασμένος για να περιορίσει την επιβράδυνση της ανάπτυξης που αντιμετωπίζει ο τομέας του hardware. Αυτή τη στιγμή, η Apple έχει πάνω από 900 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλες τις υπηρεσίες της, αριθμός αυξημένος κατά 155 εκατομμύρια σε σχέση με πέρυσι.
Στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, η Apple αύξησε τις συνδρομές στις υπηρεσίες streaming και μουσικής, με στόχο φυσικά την αύξηση των εσόδων.