Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Το Twitter ανακοίνωσε την Πέμπτη τα κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα οποία είναι χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις τον αναλυτών. Το ίδιο ισχύει για τα έσοδα και την αύξηση των χρηστών.
Οι μετοχές έκαναν βουτιά άνω του 4% κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης πριν από την έναρξη της συνεδρίασης.
Ακολουθούν οι βασικοί αριθμοί:
- Κέρδη ανά μετοχή: 33 σεντς προσαρμοσμένα έναντι των 35 σεντς που αναμενόταν.
- Έσοδα: 1,57 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 1,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων που αναμενόταν.
- Καθημερινοί ενεργοί χρήστες: 217 εκατομμύρια, έναντι 218,6 εκατομμυρίων που αναμενόταν .
- Η εταιρεία έδωσε διευκρινήσεις για τα έσοδα του επόμενου τριμήνου που κυμαίνονται από 1,17 έως 1,27 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ανέμεναν περίπου 1,26 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το Twitter ανακοίνωσε επίσης ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το μισό από αυτό θα είναι μια επιταχυνόμενη επαναγορά μετοχών, ενώ το υπόλοιπο θα επαναγοραστεί με την πάροδο του χρόνου, δήλωσε η εταιρεία.
Παρά την αστοχία στους στους αριθμούς αύξησης των χρηστών, ο CFO Ned Segal ανέφερε σε δήλωση του ότι οι στόχοι για την επίτευξη 315 εκατομμυρίων χρηστών το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και τουλάχιστον 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα το 2023 παρέμειναν οι ίδιοι.
Ο απολογισμός είναι ο πρώτος υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Parag Agrawal μετά την αποχώρηση του Jack Dorsey από τον ρόλο του τον Νοέμβριο. Ο νέος CEO, ο οποίος στο παρελθόν διετέλεσε επικεφαλής τεχνολογίας, έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις προσπάθειες της εταιρείας να δημιουργήσει ένα αποκεντρωμένο πρωτόκολλο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του Project Bluesky.
Ο Agrawal κληρονόμησε τους επιθετικούς εσωτερικούς στόχους του Dorsey, μεταξύ των οποίων η αύξηση του Twitter σε 315 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες που μπορούν να αποφέρουν χρήματα μέχρι το τέλος του 2023.
Η έκθεση του Twitter ακολουθεί τις εκθέσεις των εταιρειών Meta και Snap, που ανήκουν στο Facebook, οι οποίες ανέφεραν κάποιες μακροοικονομικές προκλήσεις, όπως οι διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, που επιβαρύνουν τους προϋπολογισμούς των διαφημιζόμενων.
Ανέφεραν όμως διαφορετικούς βαθμούς επιπτώσεων από την ενημέρωση της Apple για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο iOS, η οποία καθιστά δυσκολότερη τη στοχευμένη διαφήμιση στα iPhones. Η Meta δήλωσε ότι αναμενόταν να δεχτεί πλήγμα εσόδων ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων ως αποτέλεσμα των αλλαγών.
Το Twitter δήλωσε το περασμένο τρίμηνο ότι οι αλλαγές της Apple είχαν μικρότερο αντίκτυπο από ό,τι αναμενόταν και ότι ο αντίκτυπος θα είναι μέτριος στο τέταρτο τρίμηνο.