«Σφαίρα» πήγε το App Store στις Χριστουγεννιάτικες διακοπές
Tο απίστευτο ποσό του 1,42 δισεκατομμυρίων δολαρίων ξόδεψαν οι πελάτες της Apple το διάστημα μεταξύ της παραμονής των Χριστουγέννων και της παραμονής της Πρωτοχρονιάς στο App Store, με τις δαπάνες τους να καταγράφουν εντυπωσιακή αύξηση 16% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2018. Ανήμερα την Πρωτοχρονιά, η εταιρεία κατέγραψε ρεκόρ ημερήσιων πωλήσεων σε εφαρμογές, που άγγιξαν τα 386 εκατομμύρια ευρώ ήτοι αύξηση 20% σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της κολοσσιαίας τεχνολογικής εταιρείας, οι developers εφαρμογών έχουν κερδίσει πάνω από 155 δισ. δολάρια από το 2008 που άνοιξε το App Store.
Όσον αφορά τώρα στους χρήστες iPhone, οι δωρεάν εφαρμογές που «κατέβηκαν» περισσότερο ήταν το YouTube, το Instagram, το Snapchat, το TikTok και το Facebook Messenger. Στις εφαρμογές με χρέωση, πρώτη ήταν το Facetune, μία εφαρμογή για τηλέφωνα iOS ή Android, που χρησιμοποιείται για επεξεργασία φωτογραφιών. Ακολουθεί η εφαρμογή HotSchedules, για το πρόγραμμα των εργαζομένων, και το DarkSky, που είναι μία εφαρμογή πρόβλεψης του καιρού.
Για τους gamers, το «Mario Kart Tour», το «Call of Duty: Mobile» και το «Fortnite» βρίσκονται στο Top10 των εφαρμογών που κατεβάζονται δωρεάν. Στα παιχνίδια επί πληρωμή, στο Top10 βρίσκονται τα «Minecraft», «Color Bump 3D» και «Stardew Valley».
Σύμφωνα με ειδικούς, οι καταναλωτές ξοδεύουν όλο και περισσότερα χρήματα για εφαρμογές και οι developers προσπαθούν να βρουν όλο και περισσότερους τρόπους για να πληρώνονται. Συνολικά, το 2019, το App Store της Apple απέφερε 54,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις, καταγράφοντας αύξηση 16,3% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, ενώ οι χρήστες Android και Google Play ξόδεψαν 29,3 δισ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 18,1% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2018.
Η Apple ανακοίνωσε επίσης ότι οι developers έχουν κερδίσει από το 2008 πάνω από 155 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το ένα τέταρτο αυτών των κερδών βγήκε μόνο το 2019. Όλα αυτά, αφού η Apple έχει πάρει το ποσοστό της που κυμαίνεται από το 15% έως το 30% της αξίας των πωλήσεων.
Γενικά, πάντως, η κολοσσιαία τεχνολογική εταιρεία έχει κάνει στροφή προς τις υπηρεσίες το 2019 ποντάροντας στην αύξηση των πωλήσεων.
Υπενθυμίζεται ότι η Apple έβγαλε πέρυσι την υπηρεσία ειδήσεων, Apple News+, την τηλεόραση, Apple+ TV, ενώ έχει επεκταθεί και στις οικονομικές υπηρεσίες, με την πιστωτική κάρτα Apple.
Πάντως, η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τις συνδρομές της, λέγοντας μόνο ότι πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες το μήνα επισκέπτονται τη σελίδα της για τις ειδήσεις στις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Αυστραλία και τον Καναδά, όμως σε αυτό το νούμερο περιλαμβάνονται και οι χρήστες που μπαίνουν στην πλατφόρμα δωρεάν.