Ιαπωνία: Νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα
Η ηλεκτροκίνηση των μελλοντικών οχημάτων, η αυτόνομη οδήγηση και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών που θα αλλάξουν τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου, απορροφά το μεγαλύτερο ποσοστό των επενδύσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εντείνει τις προσπάθειες τους για να μη χάσουν τις νέες ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν στην αγορά τα επόμενα χρόνια.
Οι ιαπωνικές μάρκες αναβαθμίζουν τις επενδύσεις στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης για να αντιμετωπίσουν την τεχνολογική επανάσταση που φέρνουν η ηλεκτροδότηση, η συνδεσιμότητα και η αυτόνομη οδήγηση, αναφέρει το Automotive News Europe.
Οι εταιρείες αυτοκινήτων κατέλαβαν τις πρώτες τέσσερις θέσεις για το μεγαλύτερο ποσό συνολικών δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη φέτος σε μία έρευνα των ιαπωνικών εταιρειών που δημοσιεύθηκε στις 23 Ιουλίου από τη Nikkan Kogyo. Πρόκειται για μία μέτρηση που έχει κύριο προσανατολισμό προς τις εταιρείες ηλεκτρονικών και καταναλωτικών αγαθών.
Ωστόσο, φέτος, ο μεγαλύτερος επενδυτής της Ιαπωνίας είναι η Toyota με προϋπολογισμό 1,1 δισ. γιεν (10,13 δισ. δολάρια) για το οικονομικό έτος 2019. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Honda, η οποία διέθεσε 860 δισ. γιεν (7,92 δισ. δολάρια). Η Nissan, στην τρίτη θέση με 550 δισ. γιεν (5,06 δισ. δολάρια) και ο παγκόσμιος προμηθευτής Denso, που είναι συνδεδεμένος με την Toyota, είναι στη τέταρτη θέση με 520 δισ. γιεν (4,79 δισ. δολάρια).
Οι δαπάνες τους ξεπέρασαν εκείνες των ιαπωνικών εταιρειών υψηλής τεχνολογίας όπως η Sony, η Panasonic και η Toshiba, οι οποίες πριν από χρόνια έθεσαν το παγκόσμιο πρότυπο για ηλεκτρονικά gadget και ψηφιακή δημιουργικότητα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενισχύουν τις επενδύσεις τους στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης για να φέρουν μερικά από αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα στη μαζική παραγωγή. Αγωνίζονται για την εφαρμογή συστημάτων λογισμικού και τεχνητής νοημοσύνης στα αυτοκίνητα.
Η Sony έχει τον πέμπτο μεγαλύτερο προϋπολογισμό στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης. Η Panasonic είναι στην έβδομη θέση.
Η Aisin Seiki -ένας άλλος προμηθευτής του ομίλου Toyota- πήρε τη 15η θέση, η Mitsubishi στο νούμερο 22, η Mazda στο νούμερο 23 και η Subaru στην 26η θέση.