Μέσω ίντερνετ η ενημέρωση για ασφάλειες οχήματος
Ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος, προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Kantar για λογαριασμό της COSMOTE. Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, το Internet ως την πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος.
«Η ασφάλιση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με τις καλύψεις της οδικής βοήθειας και της νομικής προστασίας, είναι τα πιο δημοφιλή ασφαλιστικά προϊόντα στην ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr. Μεγάλο ποσοστό των πελατών μας ανήκει στα νεανικά target groups, κάτι που επιβεβαιώνει την απόφασή μας να στοχεύσουμε στο digital κοινό των 25-45. Στην ασφάλιση αυτοκινήτου, παρατηρούμε ότι σχεδόν οι μισοί ασφαλισμένοι επιλέγουν πακέτα με πρόσθετες καλύψεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα επιλέγει να ολοκληρώσει την ασφάλιση πληρώνοντας online», αναφέρει ο επικεφαλής της υπηρεσίας Διαμαντής Μπουζάνης.
Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, οι χαμηλές τιμές, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και η εύκολη διαδικασία και η άμεση αγορά είναι τα κυριότερα κριτήρια με τα οποία οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποια εταιρεία θα ασφαλίσουν το όχημα τους (είτε online, είτε offline). Μάλιστα η τιμή, σε ποσοστό 33%, είναι το κίνητρο για την online αγορά της ασφάλειας οχήματος.
«Η Ελλάδα είναι μία χώρα με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην ψηφιακή ασφάλιση, συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ε.Ε., αφού η διείσδυση αγγίζει στις ανεπτυγμένες χώρες το 45% (στον κλάδο αυτοκινήτων), ενώ στην αγορά μας βρίσκεται μόλις στο 10%. Η είσοδος και η θετική πορεία μας στον κλάδο της ψηφιακής ασφάλισης, θα ενισχύσει σημαντικά την συγκεκριμένη αγορά», σημείωσε ο κ. Μπουζάνης.