Τι πρέπει να προσθέσετε στο βιογραφικό σας για να ξεχωρίσετε

NEWSROOM
Φωτο: Shutterstock
Φωτογραφία: Shutterstock

Η Sabina Nawaz εργάζεται με άτομα που αναζητούν δουλειά εδώ και πολύ καιρό. Ξεκίνησε την καριέρα της στη Microsoft, όπου πέρασε 15 χρόνια, πρώτα στη ως μηχανικός λογισμικού και μετά στο ανθρώπινο δυναμικό.

Το 2005, ο Nawaz άφησε την εταιρεία για να ακολουθήσει μια καριέρα στο coaching και από τότε βοηθά εργαζόμενους να χτίσουν την καριέρα τους, σημειώνει το CNBC.

Η Nawaz έχει εντοπίσει δύο «κόκκινες σημαίες» που συναντά πιο συχνά στα βιογραφικά.

Αποφύγετε τις γενικολογίες

Πρώτον, η Nawaz βλέπει ότι πολλοί υποψήφιοι χρησιμοποιούν γενικές δηλώσεις για να περιγράψουν την εργασιακή τους εμπειρία. Για παράδειγμα, «διευκόλυνα πολλά πράγματα».

Αντίθετα, όταν αναλύετε την εμπειρία σας για κάθε τίτλο εργασίας, η Nawaz υποστηρίζει ότι πρέπει να επικεντρωθείτε σε συγκεκριμένα γεγονότα. Αυτά δίνουν στους δυνητικούς εργοδότες μια ξεκάθαρη αίσθηση του είδους του εργαζόμενου που είστε και τι μπορείτε να προσφέρετε.

«Ο στόχος ενός βιογραφικού είναι να διαφοροποιηθείς από τους άλλους», τονίζει. «Όταν κάνεις γενικές δηλώσεις, δεν ξεχωρίζεις».

Να αναφέρετε τα αποτελέσματα της δουλειάς σας

Η άλλη «κόκκινη σημαία», λέει η Nawaz, είναι η έλλειψη του να μην αναφέρετε τα αποτελέσματα της εργασίας στην εταιρεία που δουλεύατε.

Αναφέρετε τις καθημερινές εργασίες που αναλαμβάνατε σε μια προηγούμενη δουλειά, και γράψτε από κάτω «Ποια ήταν η επίδραση; Ποιο ήταν το αποτέλεσμα αυτού που κάνατε», σημειώνει.

Αν εργαστήκατε σε συγχωνεύσεις και εξαγορές, για παράδειγμα, πείτε ότι «οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές ανήλθαν σε τόσο ποσό και είχαν ως αποτέλεσμα τον συγκεκριμένο επιχειρηματικό αντίκτυπο για την εταιρεία», επισημαίνει.

Η ουσία είναι να δώσετε απτές αποδείξεις των θετικών επιπτώσεων που είχε η εργασία σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ