Αεροπορική εταιρεία σταματάει τα νουντλς λόγω… αναταράξεων

Νούντλς στιγμής σε αεροπλάνο / Φωτογραφία shutterstock

Σε περίπτωση που ετοιμάζεστε να ταξιδέψετε με την Korean Air σύντομα, θα ανακαλύψετε ότι κάτι λείπει από το μενού της εταιρείας – τα στιγμιαία νουντλς.

Από τις 15 Αυγούστου και μετά, η αεροπορική εταιρεία θα σταματήσει να σερβίρει στιγμιαία νουντλς στους επιβάτες της οικονομικής θέσης.

Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, η απόφαση ελήφθη για την ασφάλεια των επιβατών, λόγω της σημαντικής αύξησης των αναταράξεων στις πτήσεις.

Συγκεκριμένα, οι αυξημένες αναταράξεις, οι πιο στενοί διάδρομοι των αεροσκαφών και το γεγονός ότι οι επιβάτες κάθονται πιο κοντά ο ένας στον άλλον σε σχέση με παλαιότερα μπορεί να οδηγήσει «σε αύξηση των εγκαυμάτων».

Παρόλα αυτά, το συγκεκριμένο σνακ θα συνεχίσει να σερβίρεται στην πρώτη θέση.

Το συγκεκριμένο σνακ είναι από τα αγαπημένα των επιβατών της εταιρείας, η οποία είναι γνωστή γι’ αυτό. Μάλιστα, πολλοί πελάτες εκτιμούν το γεγονός ότι συνεχίζει να το διαθέτει δωρεάν, κατόπιν παραγγελίας.

Το αξιοσημείωτο όμως είναι ότι η αεροπορική εταιρεία τόνισε, στην ανακοίνωσή της, ότι από το 2019, ο αριθμός των αναταράξεων στις πτήσεις της έχει διπλασιαστεί.

Και πρόσθεσε ότι στην οικονομική θέση, πολλά κουτιά με νουντλς σερβίρονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο «κίνδυνος εγκαυμάτων όταν οι επιβάτες είναι πολύ κοντά μεταξύ τους».

Αντιθέτως, στην πρώτη θέση, τα σνακ σερβίρονται ξεχωριστά στους επιβάτες, μειώνοντας την πιθανότητα να χυθεί ένα κουτί με νουντλς σ εάλλον επιβάτη σε περίπτωση αναταράξεων.

Η απόφαης της εταιρείας να αντικαταστήσει το συγκεκριμένο σνακ με σάντουιτς ή πίτσα ή κάποια άλλα σνακ προκάλεσε έντονες συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλούς χρήστες να αναρωτιούνται για τη θερμοκρασία του καφέ ή του τσαγιού.

Ωστόσο, το θέμα της σημαντικής αύξησης των αναταράξεων εξ αιτίας της κλιματικής αλλαγή έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στις αεροπορικές εταιρείες, ενώ τελευταία υπήρξαν και ατυχήματα μέσα σε αεροπλάνα επιβατών που δεν φορούσαν τη ζώνη ασφαλείας την ώρα που ξεκινούσαν απροσδόκητες και πολύ έντονες αναταράξεις, ειδικά σε μεγάλες πτήσεις.

Στις αρχές της χρονιάς, η Singapore Airlines ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να σερβίρει ζεστά ροφήματα και γεύματα κατά τη διάρκεια αναταράξεων.

Ένας 73χρονος βρετανός επιβάτης πέθανε και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν όταν πτήση της εταιρείας έπεσε σε μεγάλες αναταράξεις πάνω από τη Μυανμάρ, με αποτέλεσμα να κάνει αναγκαστική προσγείωση στην Ταϊλάνδη.

Όπως λένε ειδικοί, οι αναταράξεις είναι από τα πιο απρόβλεπτα καιρικά φαινόμενα, ενώ η έντασή τους έχει αυξηθεί εξ αιτίας της κλιματικής κρίσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ