Η ακρίβεια χτυπάει και τις πολυτελείς τσάντες -Γιατί οι πολύ πλούσιοι πελάτες σταμάτησαν να τις αγοράζουν

NEWSROOM
Τσάντα LV
Τσάντα LV

Η άνοδος των τιμών των ειδών πολυτελείας έχει ως αποτέλεσμα να χάσουν πελάτες αλλά ενδεχομένως να οδηγήσει τις εταιρείες να πάρουν και μέτρα για να τους επαναπροσεγγίσουν.

Τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να είναι η επανεξέταση των αυξήσεων όσο και οι ευρύτερες προσφορές προϊόντων τους, σύμφωνα με την Bain & Co.

«Αυτή η στρατηγική δεν αποδίδει και υπάρχει μια αποξένωση των βασικών πελατών πολυτελείας και ακόμη, θα έλεγα, των πολύ πλούσιων πελατών», δήλωσε η Claudia D'Arpizio, εταίρος της Bain. «Οι αγοραστές αρχίζουν να αμφισβητούν τις τιμές αυτών των προϊόντων που είναι πάντα τα ίδια αλλά τώρα πωλούνται πολύ πιο ακριβά», δήλωσε σε συνέντευξή της.

Yποχώρησε η ζήτηση μετά την πανδημία

Οι παράγοντες του κλάδου θα επανεξετάσουν τις στρατηγικές τιμολόγησης και θα επικεντρωθούν και πάλι στις προσφορές, προέβλεψε η D'Arpizio.

Η Chanel έγινε πρωτοσέλιδο νωρίτερα φέτος, όταν η κλασική της τσάντα μεσαίου μεγέθους με πτερύγιο έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 10.000 ευρώ στο Παρίσι. Ο πολυτελής οίκος διεμήνυσε τον περασμένο μήνα ότι οι καιροί πλέον είναι πιο δύσκολοι αφού η φρενίτιδα της ζήτησης που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την πανδημία υποχώρησε, σημειώνει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg.

Οι μάρκες υψηλών προδιαγραφών σπάνια μειώνουν τις τιμές τους. Παρόλα αυτά, ο Yves Saint Laurent μείωσε τις τιμές σε ορισμένες τσάντες, έγραψε η Barclays τον περασμένο μήνα, ένα σημάδι ότι είχε εκτιμήσει λάθος τι ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν οι πελάτες. Εκπρόσωποι του οίκου που ανήκει στην Kering SA δεν απάντησαν όταν τους ζητήθηκε να σχολιάσουν.

Η Bain αναμένει ότι η ανάπτυξη του κλάδου των προσωπικών ειδών πολυτελείας θα παραμείνει στάσιμη ή θα σημειώσει άνοδο έως και 4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σύμφωνα με το πιο πιθανό σενάριό της για φέτος. Kάτι τέτοιο θα συμβεί μετά από ρυθμούς ανάπτυξης 8% και 13% το 2023 και το 2022, αντίστοιχα.

«Ο κλάδος θα μπορούσε να δει περισσότερα κλεισίματα καταστημάτων φέτος, καθώς οι μάρκες προσπαθούν να μειώσουν το κόστος», κατέληξε η D'Arpizio.

ΣΧΕΤΙΚΑ