Η «Messi Mania» επιστρέφει στις Ηνωμένες Πολιτείες
Οι Αμερικανοί είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να δουν από κοντά τον θρυλικό ποδοσφαιριστή.
Παρότι το ντεμπούτο του Μέσι στην πρώτη ολοκληρωμένη σεζόν της πρώτης κατηγορίας ποδοσφαίρου των Ηνωμένων Πολιτειών μπορεί να μην είναι τόσο ακριβή όσο η περυσινή σεζόν του με την ομάδα του Μαϊάμι, γεγονός παραμένει ότι η «Messi Mania» δε φαίνεται να έχει μειωθεί.
Ήδη η μέση τιμή εισιτηρίου για τον αγώνα του Μαϊάμι με τη Real του Σολτ Λέικ κυμαίνεται στα 185 δολάρια – αυξημένη δηλαδή κατά 585% σε σχέση με τον πρώτο αγώνα της ομάδας του Μαϊάμι την περυσινή σεζόν όταν τα εισιτήρια κόστιζαν περίπου 27 δολάρια.
Τα φθηνότερα εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες αγγίζουν τα 95 δολάρια – ποσό αυξημένο κατά 1.257% σε σχέση με τα φθηνότερα εισιτήρια της περυσινής σεζόν, που δεν ξεπερνούσαν τα 7 δολάρια.
Οι τιμές στη δευτερεύουσα αγορά – δηλαδή τις αγοραπωλησίες μεταξύ πολιτών και όχι απευθείας από τους επίσημους πωλητές – είναι αυξημένες κατά 70% σε σχέση με πέρυσι. Κατά μέσο όρο, τα εισιτήρια πωλούνται στα 167 δολάρια από τα 99 δολάρια την περασμένη σεζόν.
Διαχειριστές των ιστοσελίδων που πωλούν εισιτήρια για τους αγώνες υποστηρίζουν ότι οι τιμές θα ομαλοποιηθούν αργότερα, ωστόσο η φρενίτιδα που παρατηρείται στο ξεκίνημα της σεζόν έχει να κάνει με τη «Messi Mania» όπως την αποκαλούν, δηλαδή τους θεατές που θέλουν να απολαύσουν τον σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η είσοδος του Μέσι στο αμερικανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου έχει οδηγήσει σε αύξηση των τιμών εισιτηρίων και σε άλλες ομάδες: η μέση τιμή των φετινών εισιτηρίων κυμαίνεται στα 164 δολάρια, αυξημένη κατά 124% σε σχέση με τα 73 δολάρια της περυσινής σεζόν.
Σύμφωνα με κάποιες εταιρείες πώλησης εισιτηρίων, η ζήτηση έχει επταπλασιαστεί κατά μέσο όρο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και αυτό ισχύει για τουλάχιστον 29 ομάδες της πρώτης κατηγορίας ποδοσφαίρου, γεγονός που δείχνει το πώς η έλευση του Λιονέλ Μέσι έδωσε ώθηση συνολικά στο άθλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ειδικά για την ομάδα του, την Inter Miami, οι πωλήσεις έχουν 150-πλασιαστεί από την αρχή της περυσινής σεζόν, ενώ ακολουθούν οι Los Angeles Galaxy στη δεύτερη θέση της αύξησης πωλήσεων εισιτηρίων και η New England Revolution στην τρίτη θέση.
Μάλιστα, τα στοιχεία από τις εταιρείες πωλήσεων εισιτηρίων επεκτείνονται σε 44 διαφορετικές χώρες φέτος σε σχέση με μόλις εννέα χώρες στην αρχή της περυσινής σεζόν.
Οι Αργεντινοί είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος αριθμός αγοραστών εισιτηρίων, μετά τους Αμερικανούς, εξ αιτίας προφανώς της αγάπης τους για το ποδόσφαιρο, αλλά και του γεγονότος ότι ο Λιονέλ Μέσι κατάγεται από τη συγκεκριμένη χώρα της Λατινικής Αμερικής.