Tσίπρας: Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είναι πια ανέκδοτο
Το έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ολοκληρωμένο στο 95% όσον αφορά στους 13 πρώτους σταθμούς, τόνισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, που πρόσθεσε πως «το πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη της Θεσσαλονίκης παύει να είναι πια ανέκδοτο και γίνεται πραγματικότητα».
Ο πρωθυπουργός ανέφερε πως στο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία και εξέφρασε την πεποίθηση ότι τον Φεβρουάριο του 2020, σχεδόν δέκα μήνες πριν το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα παραδοθεί στους πολίτες της πόλης. Εντός του 2019 θα ξεκινήσουν και οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό στις δυτικές συνοικίες της πόλης, πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας.
«Είμαστε περήφανοι που ολοκληρώθηκαν οι σταθμοί και το πρώτο εξάμηνο του 2019 ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία. Είμαστε περήφανοι γιατί το μετρό θα λειτουργήσει στο σύνολο της βασικής του διαδρομής, μέχρι τον σιδηροδρομικό σταθμό. Είμαστε περήφανοι γιατί λίγους μήνες αργότερα θα λειτουργήσει και η επέκταση προς την Καλαμαριά», ανέφερε ο πρωθυπουργός.
«Κυρίως όμως είμαστε περήφανοι γιατί ολοκληρώνουμε ένα ολιστικό σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, με όλα τα διαθέσιμα μέσα. Ολοκληρώνουμε και υλοποιούμε υποδομές που δίνουν τα όπλα στην Θεσσαλονίκη αλλά και στην Βόρεια Ελλάδα για να γίνει το οικονομικό, παραγωγικό, εμπορικό και πολιτιστικό κέντρο των Βαλκανίων».
Ο κ. Τσίπρας ανάφερε επίσης πως από τον Φεβρουάριο και για την αντιμετώπιση των αναγκών των πολιτών στις μετακινήσεις τους, θα δρομολογηθεί δέσμη μέτρων που θα περιλαμβάνει την ενεργοποίηση του νέου οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΑΣΥΘ). Παράλληλα θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια 350 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, ενώ θα ανασχεδιαστούν οι υφιστάμενες γραμμές δρομολογίων.
Επίσης, ο πρωθυπουργός εξήγγειλε την άμεση πρόσληψη 150 νέων οδηγών με διετείς συμβάσεις έργου, καθώς και μετατάξεις τεχνικών από άλλους φορείς και κυρίως από την ΕΛΒΟ, ενώ θα δρομολογηθεί η διαδικασία για πρόσληψη, μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας νέων μόνιμων οδηγών και τεχνιτών αμέσως μετά τη συγκρότηση του ΑΣΥΘ.